بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

گل محمدی : از استعفا حرفی نمی زنم

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۳۲ ق.ظ

arash khamooshi (18 of 45)-6.jpg

سرمربی پرسپولیس می‌گوید حرفی از استعفا نمی‌زند.

یحیی گل‌محمدی درباره انتقادهای زیادی که در ساعات گذشته به او و تصمیم‌هایش در دیدار نهایی جام حذفی وارد شده به ایسنا گفت: اگر امشب در برنامه 90 به من زمان داده شود، درباره بازی با سپاهان و حرف و حدیث‌هایی که پس از این باخت مطرح شد صحبت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحبتهای امشبش در 90 ممکن است درباره استعفا باشد گفت: درباره استعفا حرفی نمی‌زنم.

گل‌محمدی درباره تعویض انصاری‌فرد هم گفت: باید بگویم که انصاری فرد سرماخورده بود و بین دو نیمه به من گفت که با توجه به بیماری که داشتم بدنم ضعیف شده و فکر نمی‌کنم بتوانم در نیمه دوم بازی کنم. لازم دانستم که درباره این موضوع توضیح دهم.

گل‌محمدی همچنین درباره خداحافظی ناگهانی علی کریمی از فوتبال به ایسنا گفت: من هم خبر نداشتم. کریمی بر اساس نظر شخصی ‌اش چنین تصمیمی گرفته است و علت آن را نمی‌دانم. البته شاید عصبانی بوده و چیزی گفته است اما همان طوری که گفتم من اطلاعی از این موضوع نداشتم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی