بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

کریم انصاری فرد : مهم پیروزی قبل از فینال بود

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۳۰ ق.ظ

مهاجم تیم پرسپولیس تهران گفت :مهم ، کسب پیروزی قبل از فینال جام حذفی بود که به آن دست پیدا کردیم .


به گزارش ایرنا، ˈکریم انصاری فردˈ پس از پیروزی این تیم برابر ملوان بندرانزلی، گلش را در این بازی تقدیم مادرش کرد و افزود: تصمیم گرفته بودم اگر در این دیدار گل بزنم، آن را به مادرم تقدیم کنم. امیدوارم این عید برای همه مادران مبارک باشد.

وی در ادامه به دیدار امروز تیمش برابر ملوان بندرانزلی اشاره کرد و افزود: بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم به فکر بالای جدول بودند اما انگیزه شان زیاد نبود. می خواستیم بازی خوبی قبل از بازی با سپاهان اصفهان انجام دهیم و برای فینال جام حذفی آماده شویم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: باید در آن بازی به پیروزی برسیم تا دل هواداران را بعد از یک فصل نامناسب خوشحال کنیم.

کریم انصاری فرد در خصوص تعداد اندک هواداران در بازی امروز نیز گفت: این بازی زیاد هم مهم نبود که هواداران بخواهند به خود زحمت بدهند و برای تماشای آن به ورزشگاه بیایند، امیدوارم آنها ما را در فینال جام حذفی تنها نگذارند و همچنان حمایت مان کنند.

وی تاکید کرد: نتیجه این دیدار به هیچ وجه در آخر فصل به تیم ما کمک نمی کرد تا به قهرمانی برسیم اما به خاطر آنکه این بازی قبل از فینال جام حذفی بود، برای ما اهمیت داشت.


تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ادامه رقابت های هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال، دوشنبه شب با یک گل از سد تیم ملوان بندرانزلی گذشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی