بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

کار انتقال خلعتبری به پرسپولیس تمام شد

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳ ب.ظ

آخرین وضعیت خلعتبری,تیم جدید خلعتبری,محمدرضا خلعتبری


مدیر برنامه‌های محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص آخرین وضعیت حضور این بازیکن در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار انتقال خلعتبری به پرسپولیس به اتمام رسید و این بازیکن پس از پرداخت پول رضایتنامه‌اش رسما سرخپوش می‌شود. طبق توافقات صورت گرفته در 40 روز مذاکره بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و عجمان این انتقال انجام شد.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس پس از تلاش‌های محمد رویانیان توانست به تمام خواسته‌هایش در این انتقال دست یابد و هم از باشگاه اماراتی تخفیف بگیرد و هم پرداخت پول رضایتنامه اقساطی کند.

مدیر برنامه‌های خلعتبری در پاسخ به این سوال که این بازیکن چه زمانی در تمرین پرسپولیس حاضر خواهد شد، اظهار داشت: محمدرضا تهران است و پس از صادر شدن ITC در 2،3 روز آینده در تمرین پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد.2،3 روز بعد را به این دلیل می گویم که هیچگونه شبهه و حرفی در این قضیه وجود نداشته باشد. کار انتقال قطعی خلعتبری به پرسپولیس پس از بازگشت رویانیان از کربلا صورت خواهد گرفت.

منبع : تسنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی