بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

نکونام کار سختی در کره جنوبی داریم

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۵ ق.ظ

ghasemi-2-2-1.jpg

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران معتقد است برای صعود به جام‌جهانی باید بازی قابل قبولی مقابل کره‌جنوبی ارائه داد و صعود ایران به جام جهانی دوباره مثل چهار سال قبل به بازی آخر کشیده شده است.

 جواد نکونام بعد از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی برابر لبنان و دو گلی که به ثمر رساند، در جمع خبرنگاران گفت:‌ خدا را شکر دل مردم را شاد کردیم. هفته آینده بازی سختی برابر کره داریم و مثل چهار سال قبل سرنوشت صعود به بازی آخر کشیده شده و باز هم باید صعودمان را از کره‌جنوبی بگیریم. امیدوارم با دعای خیر مردم نتیجه ایده‌آلی کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره انتخابات پیش رو گفت: من فوتبالیستم این چه سوالی است که می‌پرسید؟

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که امشب با نتیجه خوب زمین را ترک کردیم. واقعا نیاز به برد پرگل داشتیم و از مردم و شما رسانه‌ها تشکر می‌کنم که از قبل از بازی با قطر تا امروز از ما حمایت کردید. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد و ما جشن بزرگی بعد از صعود بگیریم. شما سهم بزرگی در بردهای تیم ملی داشتید و ما به تنهایی نمی‌توانستیم به آن برسیم. گام سختی پیش رو داریم اما تیم ما نشان داده که لیاقت و شایستگی‌اش را دارد و می‌خواهیم جشن‌ صعودمان را در کره جنوبی بگیریم.

نکونام همچنین درباره وضعیتش در استقلال توضیح داد: درباره این موضوع فکر کرده‌ام و بعد از بازی‌های تیم ملی در این باره تصمیم‌گیری می‌کنم. هواداران استقلال را دوست دارم اما خودم هم نمی‌دانم چقدر احتمال دارد که در این تیم بمانم. وضعیت باشگاه مشخص نیست. یک سری اتفاقات افتاده و آنها را در ذهنم دارم. همچنین بعد از بازی‌های تیم ملی اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران می‌افتد.

کاپیتان تیم ملی در پایان تاکید کرد: شاید کره جنوبی در بازی آخر انگیزه لازم را نداشته باشد اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این تیم را شکست دهیم. گذشته‌ها هم تمام شده و ما باید تنها به آینده فکر کنیم.

ایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی