بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

مسابقات دانش‌آموزی هوافضا برگزار می‌شود

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ

ششمین دوره مسابقات ملی دانش‌آموزی هوافضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر از فردا، سوم اردیبهشت ماه به مدت سه روز در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

مسابقات دانش آموزی در بخش‌های گلایدر، موشک آبی پیشرفته، موشک آبی دقت و پایدار و هاورکرافت برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در پنجمین دوره مسابقات ملی هوا و فضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر بالغ بر 2 هزار نفر در قالب 450 تیم حضور داشتند.

بنابر این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.aerocomp.ir مراجعه کنند.


منبع : ایسنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۲

نظرات  (۱)

سلام.
چه وبلاگ خوبی دارید. واقعا لذت بردم.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنی.
من یه نسخه پیچم. یعنی تو داروخونه کار میکنم. توی وبلاگم اتفاقات جالبی که تو داروخونه برام اتفاق میوفته رو یادداشت میکنم. منتظر حضور گرمتون هستم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی