بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

قلعه‌نویی: فرهاد می‌تواند مربی استقلال باشد

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۲۴ ب.ظ

Amir Pourmand (12 of 18)-5.jpg

سرمربی استقلال تهران گفت: تنها نقطه تاریک مجیدی این بود که می‌توانست بیشتر در تیم ملی بازی کند. فرهاد از استقلال جدا نمی‌شود. او می‌تواند در کسوت مربی به استقلال کمک کند. او دارای شرایطی است که می‌تواند در آینده در لباس مربیگری به استقلال کمک کند.

امیر قلعه‌نویی پس از دیدار تیمش برابر مس کرمان در نشست خبری اظهار کرد: امروز خوب نبودیم. اگر قرار بود، تعویض کنیم باید هفت نفر را تعویض می‌کردیم اما این قدر بازیکن روی نیمکت نداشتیم و نه قانون این اجازه را به ما می‌داد. امروز چهار نفره بازی کردیم. بازیکنان ما خسته هستند. مدام داریم بازی می‌کنیم و این به ما ضربه می‌زند.

وی ادامه داد: در مجموع خوب نبودیم. خوشحالم که مظفری‌زاده به لیگ برگشته است. اکنون در دوران اوج خودش به سر نمی‌برد.

قلعه‌نویی در ادامه درباره تعویض لاوره در دقیقه 31 گفت: او را برای این بازی آماده کرده بودیم اما اصلا خوب نبود. می‌خواستیم تغییر تاکتیک دهیم و به همین دلیل جمشیدیان را آوردیم که او هم خوب نبود.

سرمربی استقلال در ادامه درباره خداحافظی مجیدی گفت: چند روز پیش مجیدی با من تماس گرفت و گفت که چنین تصمیمی گرفته است. من هم به او گفتم که این شانس من است که بازیکنان در زمان من خداحافظی می‌کنند. کسانی مثل محمود فکری و منصوریان از او خواستند در بازی برگشت برابر تراکتورسازی خداحافظی کند اما او گفت دلایل خودش را دارد.

وی افزود: فرهاد می‌توانست تا آخر فصل به ما کمک کند. به او پیشنهاد دادم که فقط در بازی‌های تهران به میدان برود و راه‌های دیگری نیز به او پیشنهاد کردم از او خواستم 24 ساعت دیگر فکر کند اما قانع نشد.

قلعه‌نویی گفت: فرهاد را خیلی دوست دارم. سوءتفاهم‌هایی بود که از بین رفت. خوشحالم که او در زمان من خداحافظی کرد. فرهاد زحمات زیادی برای استقلال کشید و مردم هم او را دوست دارند. تنها نقطه تاریک مجیدی این بود که می‌توانست بیشتر در تیم ملی بازی کند.

سرمربی استقلال اظهار کرد: بزرگترین سرمایه فرهاد این است که در دل مردم جا دارد. البته فرهاد از استقلال جدا نمی‌شود. او می‌تواند در کسوت مربی به استقلال کمک کند. او دارای شرایطی است که می‌تواند در آینده در لباس مربیگری به استقلال کمک کند.

قلعه‌نویی در ادامه درباره رفتن جباری از استقلال گفت: باید سریع جایگزین کنیم. شاید رفتن فرهاد یا جباری کار را برای ما سخت کرد اما بازیکنان و کادرفنی خیلی از پول‌هایشان را نگرفته‌اند. خودم مانده‌ام که چطور پول‌هایی که دستی گرفته‌اند، پس بدهند. شاید این هم شانس ماست که وزیر ورزش انتخاب نمی‌شود و وزارتخانه با سرپرست اداره می‌شود. تمام دغدغه‌ام این است که پول‌هایی که گرفته‌ام برگردانم تا با دوستان 20 ساله‌ام به مشکل نخورم.

او درباره درگیری‌اش با خبرنگاری که پرسیده بود خداحافظی مجیدی به خاطر مسائلی مثل دوپینگ است یا خیر، گفت: جای تاسف است که چنین حرف‌هایی زده می‌شود. فکر می‌کنم آن فرد هنوز 20 ساله‌اش هم نشده است. حالا اگر حرفی هم بزنیم، به آنها برمی‌خورد. واقعا ناراحت شدم وقتی دیدم کسی که 20 سال برای فوتبال کشور زحمت کشیده، در حالی که هنوز در زمین فوتبال است، چنین حرف‌هایی درباره‌اش می‌زنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی