بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

_MG_7757.JPG

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان این که جامعه داوری ایران یکی از پاک‌ترین‌هاست، گفت: یک سال به خاطر اشتباه ترکی و ممبینی جام را از دست دادیم اما چنین چیزی نبود که داوری به سمتی غش کند.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پایان بازی تیمش برابر سایپا که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید، اظهار کرد: اول به مردم استان البرز و شهر کرج سلام عرض می‌کنم و درباره بازی می‌گویم که خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. ان‌شاءالله از نظر روحی و روانی خودمان را آماده کنیم که به صدر جدول برسیم.

او ادامه داد: خالصانه و مخلصانه از بازیکنانم تشکر می‌کنم. شرایط خوبی نداشتیم. چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم اما بازیکنان فعل خواستن را صرف و مردانه بازی کردند. از طرف خودم از آنها تشکر می‌کنم. سایپا تیم خوبی است که با برنامه و منظم بازی کرد. سایپایی‌ها در نیمه اول کمی ما را تحت فشار قرار دادند اما در نیمه دوم بهتر کار کردیم و به گل هم رسیدیم.

در ادامه خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید، چقدر امیدوار است که تیمش قهرمان نیم‌فصل شود؟ او هم گفت: مورینیو در جایی گفته است که تاکنو هیچ جامی را در نیم‌فصل نگرفته است اما این سه امتیاز بسیار از نظر روحی به ما کمک کرد که در جدول وضعیت بهتری پیدا کنیم اما اینکه قهرمان بشویم یا نه، معلوم نیست. ما پارسال نیز در نیم فصل دوم شدیم که تاثیری در قهرمانی کل فصل ندارد.

وی ادامه داد: ما در سال جاری چه در آسیا و چه در لیگ به ترکیب کامل‌مان نرسیده‌ایم. امروز فقط سه بازیکن روی نیمکت داشتیم. ان‌شاءالله در نیم‌فصل بازیکنان جدید به ما اضافه می‌شوند و با بدنسازی به شرایط آرمانی برسیم. امیدوارم دو بازی باقیمانده در نیم فصل اول را ببریم تا فاصله‌مان با صدر جدول کم شود. در نیم فصل دوم بیشتر در تهران بازی می‌کنیم که این خیلی به ما کمک می‌کند و شرایط استقلال بهتر خواهد شد.

در ادامه خبرنگاری درباره زمان بازگشت مصدومان استقلال پرسید. قلعه‌نویی پاسخ داد: یقینا در بازی با تراکتورسازی، هاشم بیگ‌زاده و خسرو حیدری را نخواهیم داشت. قاضی هم سه اخطاره شده است. در نیم فصل حتما باید تقویت کنیم اما اجازه بدهید که نگویم در چه پست‌هایی بازیکن می‌گیریم.

در ادامه خبرنگاری به سرمربی استقلال گفت، این اولین بازی استقلال در کرج بود. سرمربی استقلال پاسخ داد: کرج به نوعی ایران کوچک است. تماشاگرانش را بسیار با ادب و پرشور و بودند و فقط تیم خود را تشویق کردند. کیفیت زمین چمن خوب بود و می‌تواند بهتر هم شود. این ورزشگاه می‌تواند نقطه قوتی برای استان البرز باشد. تیم‌ها در شهر خود بازی می‌کنند و این شرایط میزبانی است اما بازی‌هایی که در تختی برگزار می‌شود، کیفیت خوبی ندارد چون زمین خراب است.

در ادامه قلعه‌نویی درباره عملکرد داور گفت: عملکرد آقای فغانی خیلی خوب بود. فقط یک صحنه روی دروازه ما کرنر گرفت که به اعتقاد من اشتباه بود.

سرمربی استقلال ادامه داد: جامعه داوری ما یکی از پاک‌ترین‌هاست. در چند سالی که در فوتبال بودم چنین چیزی ندیدم. یک سال به خاطر اشتباه ترکی و ممبینی جام را از دست دادیم اما چنین چیزی نبود که داوری به سمتی غش کند. داوران جزو پاک‌ترین‌ها هستند و تنها ایرادی که وجود دارد این است که مربی و بازیکن میلیاردی پول می‌گیرند اما داوران دستمزد کافی نمی‌گیرند. این دستمزد کم در عملکرد داوران اثر نمی‌گذارد اما داوری ما باید حرفه‌ای شود. داوران بین‌المللی ما باید در سال 100 میلیون تومان بگیرند.

قلعه‌نویی در ادامه درپاسخ به این سوال که چرا فردین عابدینی را زود تعویض کرد، گفت: چون خوب نبود.

وی همچنین درباره جایگزینی فرهاد مجیدی گفت: فرهاد زحمات زیادی در باشگاه کشید برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. ما باید به تصمیمش احترام بگذاریم و در نیم فصل درباره جایگزینش تصمیم می‌گیریم.

در ادامه خبرنگاری تیموریان پرسید که سرمربی استقلال گفت: آندو مصدوم است که سر تمرین نمی‌آید. او در هفته دو یا سه جلسه فیزیوتراپی می‌کند یقینا آندو کار بسیار خوبی کرد و با قراردادی پایین‌تر نسبت به پیشنهادهای خارجی‌اش به استقلال آمد. البته همه ما باید برای استقلال سعه‌صدر داشته باشیم. با مصاحبه کردن و بازی با روح و روان مردم کار پیش نمی‌رود. با فتح‌الله‌زاده می‌نشینیم و تصمیم می‌گیریم.

در ادامه خبرنگاری به قلعه‌نویی گفت او چند بار است از فرگوسن و مورینیو نقل قول کرده است. مورینیو جایی گفته که اگر مربی جایی تیم را ارنج کند و یک بازیکن ضعیف باشد، اشتباه از مربی بوده است این خبرنگار از قلعه‌نویی پرسید گفت: دلیل تعویض عابدینی دلیل ارنج اشتباه بوده است. سرمربی استقلال گفت: یک مربی بر اساس داشته‌ها و تفکراتش یک بازیکن را به زمین می‌فرستد اما اگر یک بازیکن نتواند آنچه را مربی خواسته اجرا کند، تعویض می‌شود. یکی از کاربردهای تعویض همین است.

قلعه‌نویی در پایان درباره پیشنهاد رویانیان برای حضور فرهاد مجیدی برای حضور در دیدار پرسپولیس با ستارگان میلان گفت: آقای رویانیان در این باره تماس گرفته و با من صحبت‌هایی کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی