بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

سرمربی استقلال با تمجید از بازی تیمش برابر سپاهان می‌گوید امیدوار است استقلال تا زمان بازی برابر «بوریرام» تایلندی‌ در لیگ قهرمانان آسیا به آمادگی همیشگی‌اش برسد و بازی خوبی را ارائه دهد.

امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین امروز استقلال درباره دیدار این هفته استقلال برابر فجر سپاسی گفت: اصلا نباید فجر را دستم گرفت. تیم‌های غلامحسین پیروانی تیم‌های خوب و غیرقابل پیش‌بینی هستند. آن‌ها جوان و جنگنده‌اند. به هیچ وجه بازی با آن‌ها آسان نیست. ما برابر سپاهان هم می‌توانستیم برنده باشیم اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و داور هم پنالتی ما را نگرفت. با این حال بازی خوبی را انجام دادیم و باید بهتر از این‌ها شویم. ما برابر فجر سپاسی، جمشیدیان، بیک‌زاده و ساموئل را نداریم اما کسانی مثل نکونام و تیموریان هستند. البته از لحاظ آمادگی صددرصد نیستند اما آرام آرام آن‌ها هم آماده می‌شوند و وضعیت‌شان مطلوب‌تر می‌شود. تیم ما به آمادگی و روحیه لازم رسیده و ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین بازی و بهترین کیفیت‌مان را برابر بوریرام تایلند به نمایش بگذاریم.

او در ادامه با ابراز تاسف از حادثه رخ داده برای مهدی کریمیان بازیکن تیم تراکتورسازی افزود: کریمیان از شاگردان من بوده و بسیار از شنیدن خبر سانحه‌اش متاسف شدم. همه دعا کنیم تا او هرچه سریع‌تر سلامتی‌اش را به دست آورد. البته آن گونه که به من گفتند خطر از او رفع شده و روند سلامتی‌اش رو به بهبودی است.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برابر فجر دست به تغییر تاکتیک می‌زند اظهار کرد: نه، چه چیز را تغییر بدهم؟ تیم ما از این بابت مشکلی ندارد.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره جاسم کرار بیان کرد: متاسفانه تا آنجایی که من می‌دانم مدیر برنامه‌های کرار اطلاعات کاملی نداشته و من چندان اطلاعات کاملی در این زمینه ندارم. با این حال فکر می‌کنم ماجرای انتقال او به استقلال منتفی شده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی