بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

لیگ برتر,سپاهان اصفهان,پرسپولیس تهران,نتایج لیگ برتر


شکست پرسپولیس ۱۰ نفره مقابل سپاهان/ سرخپوشان چهارم شدند

تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس ۱۰ نفره به پیروزی رسیدند تا به رده سوم صعود کنند و سرخپوشان تهرانی در جدول لیگ چهارم شوند.ان سوریه مطرح کرده بود، استقبال کرد.

 در ادامه هفته دهم لیگ برتر سپاهان از ساعت 20 به مصاف تیم پرسپولیس رفت که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

بازی شروعی جنجالی داشت و محسن قهرمانی داور مسابقه در دقیقه چهار مسابقه میثم حسینی مدافع پرسپولیس را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

حسینی روی مهاجم تیم سپاهان مرتکب خطای پنالتی شده بود.

ضربه پنالتی را هادی عقیلی در دقیقه پنجم به گل تبدیل کرد که داور دستور تکرار ضربه را داد که عقیلی در مرتبه دوم هم پنالتی را گل کرد.

در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس با وجود یک بازیکن کمتر تلاش زیادی برای تغییر نتیجه انجام دادند اما این تلاش ثمری نداشت و بازیکنان سپاهان نیز بازی را کنترل کردند و از موقعیت‌های گلزنی خود نتوانستند استفاده کنند. در عوض این تیم سپاهان بود که در دقیقه ۹۰+۴ توسط امید جهان عالیان به گل دوم رسید. سپاهان با این برد 18 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد و پرسپولیس با 17 امتیاز چهارم شد. این سومین باخت سرخپوشان تهرانی در این فصل است.

قهرمانی به امید ابراهیمی و محمد غلامی از سپاهان هم کارت زرد نشان داد.

آخرین دیدار هفته بین دو تیم مس کرمان و استقلال باید برگزار شود که به دلیل صعود استقلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شد.

ترکیب سپاهان:
رحمان احمدی، هادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده، علی حمودی، احسان حاج‌صفی( از دقیقه73 امین جهان‌عالیان)، امید ابراهیمی، محمدعلی احمدی، حسین پاپی، اروین بولکو، محمد غلامی( از دقیقه 78 آرش افشین) و جالوویچ( ۹۰+۲ یعقوب کریمی).
سرمربی: زلاتکو کرانچار

ترکیب پرسپولیس:
نیلسون، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، میثم حسینی، حسین ماهینی، مهرداد کفشگری، قاسم دهنوی( از دقیقه 75 هادی نوروزی)، محمدرضا خلعتبری، امید عالیشاه، سیدمهدی سیدصالحی(از دقیقه 68 رضا نورمحمدی) و پیام صادقیان( از دقیقه 46 یونس شاکری)
سرمربی: علی دایی

 

وقتی نمی‌توانی فوتبالی نتیجه بگیری چه باید گفت؟!/ کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند
دایی: آقای قهرمانی اگر شما داوری من پروفسور داوری‌ام/ در این پنالتی خیلی چیزها تاثیر داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستم قهرمانی به ‌آن طرف غش می‌کند.

 علی دایی پس از شکست دو بر صفر مقابل سپاهان اظهار داشت: چیز خاصی نمی توانم بگویم . بعد از دقیقه 2 ما را 10 نفره کردند و این خودش گویای همه چیز است. از دیشب می دانستم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است.

وی افزود: اگر قرار بود از دقیقه 2 ،10 نفره شویم ای کاش این را به ما می گفتند زیرا همه برنامه های ما بهم ریخت.
 
دایی تصریح کرد: در دقیقه 2 تمام کارشناسان دیدند که ابتدا شجاع خلیل زاده مرتکب خطا شد اگر حرف بزنم فردا جریمه و محروم می‌شوم هر کاری می‌خواهید بکنید اما می‌دانستم قهرمانی به آن طرف غش کرده است و کار خودش را کرد. 10 نفره بازی کردن مقابل تیمی مثل سپاهان واقعا سخت است. اما به غیرت بازیکنانم تبریک می‌گویم آنها هر چه داشتند در زمین گذاشتند. اما وقتی نمی‌توانی فوتبالی نتیجه بگیری چه باید گفت؟

سرمربی پرسپولیس افزود: امثال من اگر دهان باز کنند همه چیز را می‌گویند. آقای قهرمانی ما خیلی چیزها می‌دانیم اما فردا کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند. من که شماره حساب رفقایت را نمی‌دانم و رفقایت را نمی‌شناسم. ولی می‌دانم در این پنالتی خیلی چیزها تاثیر داشت.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: آقای قهرمانی اگر شما داور هستید من پروفسور داوری هستم. هر کسی یک سوت دستش گرفته و داوری می‌کند. فردا داوران علیه من موضع‌گیری می‌کنند اما من دیشب با همکارانم در کادر فنی جلسه گذاشتم و به آنها گفتم که قهرمانی به آن سمت غش کرده است. شجاع‌ خلیل‌زاده سالتو زد داور برای آنها پنالتی گرفت! و در نهایت این نتیجه رقم خورد و من باید پاسخگوی میلیون‌ها هوادار پرسپولیس باشم.

دایی خطاب به داور مسابقه گفت: آقای قهرمانی اگر قرار بود ما را 10 نفره کنی حداقل اواخر نیمه اول یا اوایل نیمه دوم این کار را انجام می‌دادی تا این همه به تیم من فشار نیاید. همه می‌دانند او چند پنالتی را برای پرسپولیس نگرفته است. در برنامه 90 هم کارشناس تیم رقیب را برای کارشناسی می‌آورند. تا زمانی که برنامه 90 و 80 و 70 برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند وضع همین است. باید در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مشکلات فوتبال حل شود. با این شرایط فوتبال ما سالم نمی‌شود.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری که منظور از شماره حساب دادن اتهام به تیم سپاهان است، گفت: شما منظور من را به خوبی درک کردید. من که عضو سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی نیستم که خیلی چیزها را بدانم. خیلی چیزها گفته می‌شود. کدام داور در کجای دنیا در دقیقه 2 پنالتی می‌گیرد و بازیکن حریف را اخراج می‌کند؟ جمع کنید این برنامه‌ها را مطمئن باشید من حرف‌هایی دارم اما از سالن که بیرون بروم کمیته انضباطی من را احضار می‌کند اما حرف این است دو دو تا چهار تا می‌شود.

وی ادامه داد: خیلی از داوری‌‌های این آقا را چک کنید که کار غیرمعمول انجام داده است. در آن صحنه داور می‌توانست به شجاع خلیل‌زاده و بازیکن ما کارت زرد بدهد و غائله را ختم کند. من نمی‌دانم ایکس و ایگرگ با قهرمانی رفیق هستند یا نه. اما این به آن زنگ می‌زند آن یکی به این پیغام می دهد من این چیزها را نمی‌دانم.

به گزارش فارس، در این لحظه مدیر رسانه‌ای پرسپولیس زیر لب به دایی گفت بهتر است این بحث را جمع کنیم که دایی پاسخ داد:‌ باید این بحث‌‌ها مطرح باشد؛ تا کی باید سکوت کنیم.

وی در مورد اینکه یعنی برنامه 90 و مسائل داوری علیه اوست، گفت: نه، من چنین حرفی نزدم.

رویانیان:
این برد را به قهرمانی و دست‌های پشت پرده تبریک می‌گویم/ گل دوم را نمی‌خوردیم پاداش می‌دادم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ برد سپاهان مقابل پرسپولیس را به قهرمانی و دست‌های پشت پرده در فوتبال تبریک می‌گویم.

محمد رویانیان  اظهار داشت: نمی‌خواهم با حرف‌هایم اعلام کنم که جنبه باخت نداریم. اما این برد سپاهان از پرسپولیس را اول به آقای قهرمانی و دوم به دست‌های پشت پرده فوتبال تبریک می‌گویم و امیدوارم که موفق باشند.

وی افزود: اگر گل دوم را از سپاهان نمی‌خوردیم قطعا به بازیکنان و کادر فنی پاداش ویژه‌ای می‌دادم چون آنها مرد و مردانه جنگیدند. اما وقتی که دست‌های پشت پرده باشد یک تیم نمی‌تواند به هدفش برسد.

مدیرعامل سرخپوشان تاکید کرد: برای این فوتبال متاسفم و امیدوارم که آقای قهرمانی هم موفق باشد. همیشه سعی کردم در این فوتبال در خصوص داوری سکوت کنم اما این بار همه دیدید که چه بلایی سر پرسپولیس آوردند. امیدوارم آقایان به هدف‌شان رسیده باشند.
فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی