بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

سرانجام سامسونگ هم فلزی میشود !؟

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۵۱ ق.ظ

گاهی اعتماد به نفس بیش از حد باعث می‌شود که گوش و چشم خود را به روی انتقادات سازنده ببندیم و به آنچه هستیم، هر چند با عیب راضی باشیم و قصد تغییر نیز در خود نداشته باشیم. اما انگار سامسونگ قصد دارد که کمی بیشتر به انتقادات کاربرانش گوش فرا دهد. در حالی که همگی منتظر ظهور گلکسی اس 4 از این خانواده بزرگ هستیم، شایعاتی به گوش می‌رسد که قرار است گلکسی نوت 3 که در اولین مراحل طراحی‌اش به سر می‌برد، با بدنه فلزی وارد بازار شود. با اینکه تقریبا عادت کرده‌ایم که از هر محصول جدید سامسونگ از نظر طراحی انتظار تغییرات آنچنانی نسبت به مدل‌های پیشینش نداشته باشیم، اما ظاهرا این بار همه چیز فرق می‌کند. طبق گزارش منتشر شده در SamMobile، سامسونگ دارد کم کم نگران بدنه‌های پلاستیکی‌اش می‌شود، مخصوصا در این مدت که تحت فشار رقیب سر سخت و زیبایش یعنی اچ‌تی‌سی وان بوده است.
بر طبق همین گزارش‌ها که از یک منبع معتبر انتشار یافته است، ظاهرا سامسونگ قرار است به انتقادات کاربرانش در سرتاسر دنیا گوش دهد و مدل جدیدش را با بدنه ی فلزی یا حتی پلاستیک مقاوم‌تر و بهتر روانه بازار کند.
باید منتظر بود و دید که آیا این برند از هر لحاظ قدرتمند، می‌تواند از نظر طراحی و مقاومت بدنه هم گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید و دل کاربرانش را به دست آورد؟

منیع : آی تی رسان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی