بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

سرانجام اپتیموس جی نیز به صورت رسمی پای به کشورمان گذاشت

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۵ ب.ظ

LG1

پس از مدت‌ها انتظار، یکی از برترین گوشی‌های تولیدی ال‌جی تا به امروز پای به کشورمان گذاشت تا زین پس شاهد حضور گوشی مشهور Optimus G در بازار داخلی باشیم.

شب گذشته در مراسمی که در باشگاه انقلاب تهران توسط دفتر مرکزی ال‌جی موبایل ایران با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مقامات بلندپایه ال‌جی، یاس و مدیا پردازش برگزار گردید، اپتیموس جی به سبد محصولات این سازنده مشهور کره‌ای در داخل کشور اضافه گردید.

به ادامه مطلب بروید

LG3

در ابتدای این سمینار، بنیامین دارامی، مدیر بازاریابی محصولات ال‌جی موبایل در ایران، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، اعلام کرد که به تازگی به این سمت منصوب شده است و با توجه به تجاربی که پیش از این در بخش تلویزیون‌های همین کمپانی در کشور کسب کرده، قصد دارد تا بخش موبایل را رونقی دو چندان در کشور ببخشد.

LG2

سپس مدیرعامل ال‌جی در ایران، کریس جانگ بر روی سن آمد و به بیان صحبت‌هایی درباره این محصول پرداخت و آن را یک پدیده توصیف کرد!

دارامی درباره محصول جدید ال‌جی سپس به ایراد سخنانی پرداخت و آن را با پرنده‌ای به نام آلکاتراس مقایسه کرد که همیشه زندانی آن جزیره است و سپس افزود حال ما می‌خواهیم با این محصول جدید پرواز کنیم و آن پرنده را آزاد کنیم. امروز یک دنیایی را معرفی می‌کنیم که در آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

LG4

در ادامه وی به مقایسه جامع اپتیموس جی با یکی از محصولا رقبا (که شباهت زیادی به گلکسی اس ۳ سامسونگ داشت!) پرداخت که در همه موارد (همچون توانایی باتری و کیفیت نمایشگر) محصول ال‌جی عملکرد بسیار بهتری داشت.

همچنین در بخش‌هایی متفاوت، دو فیلم درباره کیفیت نمایشگر و قدرت سخت‌افزاری گوشی پخش شد که بر توانایی بسیار بالای آن صحه می‌گذاشت. مدیر بخش نمایشگرهای ال‌جی و مدیر کمپانی مشهور کوالکام، در این ارتباط صحبت‌های مهمی را ایراد کردند.

LG5

در ادامه نوبت به رونمایی از اپتیموس جی رسید که در مراسم جالبی این کار انجام شد. این رونمایی همراه با نور افشانی‌های مختلفی بود که سبب شد تا حالتی خاص و ویژه به خود بگیرد.

LG6

پس از آن نوبت به احمد آرون رسید تا قسمت‌های گوناگون اپتیموس جی را به طور کامل معرفی از مزایای آن برای کاربران نکاتی را بازگو کند.

در پایان این مراسم، پرسش و پاسخ با خبرنگاران برگزار شد. مسئولین ال‌جی درباره قیمت اپتیموس جی مبلغ آن را در کمتر از ۲ میلیون تومان (در حدود 1.800 تا 1.900) بر آورد کردند و وعده دادند که گوشی اپپتیموس جی پرو نیز تا ۳ ماه آینده وارد بازار کشورمان شود.

منبع : آی تی رسان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی