بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

اخبار,اخبار ورزشی ,ستارگان جام جهانی فوتبال


اتومبیل های ستارگان دنیای فوتبال همیشه یکی از جالب ترین سوژه ها برای رسانه های گوناگون بوده است. این بار نیز در آستانه ی جام جهانی رسانه های مختلف به رونمایی از آخرین اتومبیل های ستاره های فوتبال پرداخته اند.

از لامبورگینی گرفته تا فراری و آئودی. این ها تنها لیست کوچکی از ماشین هایی است که ستارگان دنیای فوتبال از آن ها استفاده می کنند.

به نقل از آی اسپورت، در حالی که تنها 1 روز به آغاز رقابت های جام جهانی باقی مانده است بد نیست نگاهی به ستارگان حاضر در این رقابت ها بیندازیم و ببینیم که آن ها چه اتومبیل هایی سوار می شوند:

1- کریستیانو رونالدو - Lamborghini Aventador LP 700-4
کریس رونالدو نه تنها خودش، بلکه ماشینش نیز ستاره است. او که علاقه ی خاصی به اتومبیل های به روز دارد یک لامبورگینی ناقابل سوار می شود. قیمت اتومبیل کریس رونالدو دست کم 267 هزار پوند است.

اخبار,اخبار ورزشی ,ستارگان جام جهانی فوتبال

 
2- لیونل مسی - Maserati GranTurismo MC Stradale
برنده ی 4 گانه ی توپ طلای فوتبال در رقابت با کریس رونالدو خارج از مستطیل سبز نیز کم نمی آورد. مازراتی چشم نواز لیونل مسی107 هزار پوند می ارزد.

اخبار,اخبار ورزشی ,ستارگان جام جهانی فوتبال

 
3- وین رونی -  Aston Martin Vanquish
یک مرد انگلیسی ترجیح می دهد که ماشینی "بریتانیایی" انتخاب کند. وین رونی استون مارتین دوست داشتنی خودش را سوار می شود. البته او به اندازه ی کریس رونالدو یا بالوتلی ماشین باز نیست اما در هر صورت دلیل نمی شود که از آن ها در این مسئله کم بیاورد.

اخبار,اخبار ورزشی ,ستارگان جام جهانی فوتبال


4- ماریو بالوتلی - Ferrari F12
اگر شما هم عاشق فراری هستید حتما باید سری به سوپر ماریو بزنید. او که اصالت ایتالیایی خودش را حفظ کرده  همیشه علاقه ی خاصی به فراری داشته است.

اخبار,اخبار ورزشی ,ستارگان جام جهانی فوتبال

 
5- نیمار -  Audi R8 GT
امید اول مردم برزیل در جام جهانی نیز یک آئودی منحصر به فرد سوار می شود. ماشین او دست کم 148 هزار پوند قیمت دارد و البته که این پول ها برای بازیکن بارسلونا رقمی محسوب نمی شود. نیمار همیشه در انتخاب ماشین هایش سعی کرده تا عامل " سادگی " را لحاظ کند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,ستارگان جام جهانی فوتبال

 منبع : آی اسپورت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی