بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

سامسونگ جایگزین Galaxy s4 را عرضه می کند

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶ ب.ظ

 جایگزین Galaxy S4

 به نقل از سلولار – نیوز، این محصول که با نام S5 وارد بازار می‌شود هم‌اکنون در دست توسعه است و منابع خبری کره جنوبی از هم‌اکنون نخستین شایعات در مورد آن را منتشر کرده و پیش‌بینی‌های خود را برای آن گزارش داده‌اند.

فرآیند تقویت کیفیت دوربین‌های دیجیتالی در سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود که این اتفاق در گوشی S5 نیز دیده شود. کارشناسان می‌گویند که این محصول در سال 2014 میلادی با دوربین دیجیتالی 16 مگاپیکسلی به دست کاربران جهانی می‌رسد.

از آنجایی که مگاپیکسل بالاتر توقع کاربران امروزی را برآورده نمی‌کند، شرکت سامسونگ Galaxy S5 را همراه با سیستم اوپتیکال تثبیت تصاویر عرضه می‌کند. این سیستم برای حضور در برخی سرویس‌های اجتماعی از جمله Instagram و Vine اهمیت فراوان دارد.

این طور که منابع آگاه گزارش داده‌اند، سامسونگ هم‌اکنون دوربین دیجیتالی 16 مگاپیکسلی مخصوص این گوشی هوشمند را تولید کرده است و این طور احتمال می‌رود که این دوربین به یک استاندارد ثابت برای نسل آتی گوشی‌های سامسونگ تبدیل شود.




منبه : سیمرغ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی