بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

مدیرعامل پرسپولیس در جلسه رونمایی از سیم کارت پرسپولیس با نام "تیم‌ کارت‌" درباره کارهای اقتصادی‌اش در پرسپولیس می‌گوید این کارها زمان‌بر است و برخی مسائل چندان هم در دست او نبوده و خود او چهار ماه است در پرسپولیس بلاتکلیف مانده است.

 محمد رویانیان پس از مراسم رونمایی از تیم کارت پرسپولیس درباره قرارداد امضا شده با همراه اول گفت: ابتدا بگذارید بگویم که شماره پیامک سرشماری اختصاصی باشگاه پرسپولیس 2040 است و متاسفانه عده‌ای سودجو با اعلام اعدادی دیگر دست به سوء استفاده زده‌اند و مورد تایید ما نیستند. بگذارید این را هم بگویم که شاید جلسه امروز ما جنبه تبلیغاتی داشته باشد ولی خواهشا متوجه باشید که در ورزش درآمدزایی ملاک مدیران است و فوتبال باید درآمدزا شود. در ایران همه مدیریت هزینه را بلدند و هزینه‌هایشان یا از جیب دولت و یا از صنایع وابسته به دولت است. این خیلی بد است ولی همه فوتبال ایران به آن مبتلا شده است. به هر حال باید اتفاقی بیفتد و این دوران تمام شود. شما خبرنگاران از ما ایراد می‌گرفتید که چرا فوتبال درآمدزا نیست. شما به ما یاد دادید پس حالا هم از ما حمایت کنید تا ما کارمان را بکنیم.

او درباره سیستم توافقش با همراه اول هم صحبت کرد و افزود: بحث اول تیم کارت است و هم ما و هم همراه اول آن را توزیع می‌کنیم. این تیم کارت که ترکیبی از نام تیم پرسپولیس و سیم کارت همراه اول است، برای هواداران پرسپولیس 10 هزار تومان و 2 هزار تومان شارژ و 90 دقیقه مکالمه رایگان در کنارش دارد. بگذارید اسمی از آقای فتح‌الله‌زاده بیاورم و با هم درگیر شویم و این مسئله جا بیفتد! البته آقای فتح‌الله‌زاده هم می‌تواند از اسم من استفاده کند اما سوء استفاده نکند (با خنده) به هر حال این تیم کارت امکانات زیادی دارد و از هواداران می‌خواهم از آن استفاده کنند. بحث دوم ما به سرویس حمایت مالی هواداران پرسپولیس برمی‌گردد. الان به ما می‌گویند خلعتبری را بگیریم. هواداران با سرویس حمایتی 804040 از هزار تا 5 هزار تومان می‌توانند به ما کمک کنند. هر 12 هزار تومان یک ستاره، 25 هزار تومان و هر 50 هزار تومان یک کارت سه ستاره از طرف ما می‌گیرد. بحث سوم ما قسطی کردن کات کانون هواداران پرسپولیس است. این کارت 25 هزار تومان هزینه دارد. در 6 قسط می‌توان آن را از طریق قسط به شکل آبونمان پرداخت و اما بحث چهارم که سرویس‌های پیامکی است که با پیامک شماره 2040 افراد می‌توانند عضو سرویس‌ها شوند. این سرویس‌ها شامل اخبار پرسپولیس و مسائل لیگ است. مسئله پنجم هم کد #9*720* است که هواداران از طریق شماره‌گیری این عدد می‌توانند به ما کمک مالی کنند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که چند درصد از بودجه پرسپولیس را روی این مسائل برنامه‌ریزی کرده است بیان کرد:‌ سوال خوبی پرسیدید. ما امیدوار هستیم حدود 15- 20 درصد از بودجه‌مان را از این طریق به دست بیاوریم. حتی تا 25 درصد هم امید داریم. البته این تخمین ماست و بستگی به استقبال مردم دارد. با این حال ما خیلی به آن امیدواریم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس با این پول می‌توان خلعتبری را جذب کرد اظهار کرد: با همین سامانه 804040 در همان فاز اول می‌توانیم خلعتبری را به پرسپولیس بیاوریم.

رویانیان در پاسخ به انتقادی مبنی بر اینکه او پروژه‌های زیادی را کلید زده اما آن‌ها شاید به اهداف‌شان به آن شکل نرسیده‌اند گفت: در ماجرای نوشابه انرژی زا تاکنون 200 هزار بطری فروخته شده که این برای شروع عالی است اما پیش‌بینی ما تا 1.5 میلیون است یا بحث تلویزیون که به احترام صداوسیما افتتاحش نکردیم. البته ما مجوز این تلویزیون را می‌خواهیم و فراموش نکنید که دو شرکت خارجی که یکی در انگلیس و یکی در برزیل است به خاطر استفاده از نام پرسپولیس حاضر شدند به ما پولی بدهند این در حالی است که در ایران عده‌ای از نام پرسپولیس استفاده می‌کنند و ما نمی‌توانیم به آن‌ها بگوییم که چرا؟! یا مثلا ماجرای هواپیمای پرسپولیس که گفتند فوتوشاپ است. به امام حسین قسم این هواپیما رنگ شده است. رنگ آن تمام شده و به زودی عکس آن روی سایت‌ها قرار می‌گیرد. من دارم کارم را می‌کنم. وظیفه من این کارها و این تلاش‌هاست. هر کس باید کار خودش را به خوبی انجام دهد. وظیفه من این است که درآمدزایی کنم مدیریت کنم و وظیفه دایی و بازیکنان این است که برنده شوند خوب بازی کنند و پیروز از میدان خارج شوند. باید هر کسی کارش را درست انجام دهد. ما طرح‌هایمان را انجام می‌دهیم و باید خودمان را به کار و تلاش عادت دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پس چه زمانی کارهای اقتصادی او جواب خواهد داد بیان کرد: تمام پروژه‌های اقتصادی زمان‌بر است. برای تخریب یک ساختمان نهایتا 15 روز زمان لازم است اما ساختن همان ساختمان دو سه سال زمان می‌خواهد. در پرسپولیس 50 سال هیچ کار زیرساختی نشده بود و حتی نام آن هم به پیروزی تغییر پیدا کرده بود. من باید سه سال در پرسپولیس بدوم تا زیرساخت ایجاد کنم و مدیر بعدی آن را برداشت کند. سیستم باید اجازه دهد تا یک مدیر کارش را بکند. در ایران پنجنشبه جمعه تعطیل است و در دنیا هم شنبه یکشنبه تعطیل هستند. یعنی بعضی چیزها دست ما نیست. هیچ مدیری نمی‌تواند زمان را در این جور موارد مشخص کند جز آن‌هایی که صفر تا صد پروژه دست خودشان است. در ماه‌های آخر ریاست آقای احمدی نژاد، عده‌ای تلاش کردند زیرآب من را بزنند و الان هم که آقای روحانی آمده عده‌ای تلاش دارند همین کار را انجام دهند. وزیر قبلی سه ماه تلاش کرد تا من را از پرسپولیس کنار بگذارد الان هم که وزیر جدید آمده بلاتکلیفیم یعنی عملا چهار ماه کار گره خورده بود.

رویانیان در پایان و در پاسخ به سوالی درباره اظهارات کریمی و دایی علیه یکدیگر در رسانه‌ها گفت: به نظرم درباره پرسپولیس باید کسانی صحبت کنند که در این تیم حضور دارند. باید حرمت‌ها حفظ شود. من بارها گفته‌ام که دوستان ما خویشتنداری کنند بخصوص به آقای دایی که گفتم به خاطر اسطوره بودن، عنوان آقای گلی و سرمربی‌گری پرسپولیس تحمل بیشتری داشته باشد. دوستان دیگر هم برای پرسپولیس حاشیه ایجاد نکنند که این مسئله بلای قدیمی برای پرسپولیس بوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی