بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

دعوت 15 قایقران زن به اردوی تیم ملی آبهای گرم

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ب.ظ

هشتمین دوره اردوی تدارکاتی  تیم ملی آبهای آرام زنان با حضور 15 ورزشکار شنبه هفتم اردیبهشت در دریاچه آزادی تهران آزاد خواهد شد .


به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، این مرحله از اردوی تیم ملی که در دو بخش کایاک و کانو و در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می شود به مدت سه هفته و تا 27 اردیبهشت ادامه خواهد یافت .

نگار علیمحمدی و فرنوش انواری از تهران، بهناز عبدی پور و رقیه رهرو از گیلان و هدیه کاظمی از هرمزگان ‏برای تمرینات بخش کایاک بزرگسالان دعوت شده اند و نادیا تالانک از کرمانشاه و معصومه داناپور از آذربایجان شرقی نیز برای بخش کانوی بزرگسالان به اردوی می آیند.

مائده طهماسبی، بیتا برقی، مهسا آذری و سارا حنیفه زاده از تهران، مینا عبدالهی از هرمزگان و ‏آرزو حکیمی از همدان در بخش کایاک جوانان و نرگس خدابنده لو از همدان و فاطمه کرمجانی از کرمانشاه در ‏بخش کانو ی جوانان به مرحله هشتم اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

این تیم تمرینات خود را زیر نظر ایرج اقلیمی به عنوان سرمربی و مدیر تیم های ملی پیگیری خواهد کرد و آیگون پژوهش و الهه خوارزمی نیز به عنوان ‏مربی این تیم را همراهی خواهند کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی