بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

12.0jpg-11.jpg

سه استاد دانشگاه آکسفورد در اقدامی عجیب به یک شرکت آمریکایی برای منجمد کردن بدن و سر خود پول پرداخته‌اند به این امید که شاید در آینده مجددا به حیات بازگردند.

 نیک بوستروم، استاد فلسفه موسسه آینده بشریت و آندرس ساندبرگ، پژوهشگر همکار وی با پرداخت هزینه به یک شرکت آمریکایی برای جدا کردن و منجمد کردن سر خود در آستانه مرگشان به امید بازگشت مجدد در آینده موافقت کرده‌اند.

همچنین استوارت آرمسترانگ، همکار آنها یک گام جلوتر رفته و تصمیم به منجمد کردن کل بدنش گرفته است.

حفظ کل بدن به لحاظ فنی بسیار سختتر بوده و هزینه‌ای تا حدود 130 هزار پوند دربرخواهد داشت.

بوستروم، آرمسترانگ و ساندربرگ محققان ارشد موسسه آینده بشریت در دانشکده آکسفورد مارتین هستند که دانشگاهیان در آن پژوهش بر روی مشکلات جهانی مانند تغییرات آب‌وهوایی را پیگیری می‌کنند.

این گروه سیاست‌های بیمه عمر با هزینه ماهانه 45 پوند به عنوان حق بیمه را برپا کرده‌اند که بودجه لازم برای حفظ آنان تا زمان مرگشان را ارائه خواهد کرد.

هنگامی که این افراد به بیماری علاج‌ناپذیر دچار شوند، یک تیم انجماد در نزدیکی خواهند ماند تا یک پزشک آنها را مرده اعلام کند.

سپس یک دستگاه برای ادامه پمپاژ خون در زمان منجمد کردن بدن آنها استفاده شده و به جریان خون به منظور حفظ بافتها مواد نگهدارنده و ضدیخ تزریق خواهد شد

اگر تنها سر منجمد شود، از بدن جدا شده و از گاز نیتروژن برای کاهش دما تا 124- درجه سانتیگراد استفاده خواهد شد.

در نهایت بیمار تا 196- درجه سانتیگراد سرد شده و در خمره‌ای از نیتروژن مایع برای ذخیره در یک تاسیسات حفظ منجمد شده قرار داده می‌شود تا زمانی که پیشرفتهای فناوری کافی برای احیای این بدنها به دست آید.

ساندربرگ در گفتگو با روزنامه ساندی تایمز اظهار کرد که حیات تنها با یک سر محدود خواهد بود اما امیدوار است تا آن زمان فرآیندی شامل دانلود شخصیت و حافظه وی بر روی یک رایانه ایجاد شده باشد.

بوستورم و ساندبرگ، بنیاد توسعه حیات آلکور در آریزونا را به عنوان محل نگهداری بدن منجمدشان انتخاب کرده‌اند.

این شرکت در حال حاضر 974 عضو و 117 فرد منجمد شده به همراه 33 حیوان خانگی منجمد شده دارد که 77 نفر تنها سر خود را منجمد کرده‌اند.

بنیاد توسعه حیات آلکور در آریزونا برای حفظ بدن منجمد شده انسان

منبع : ایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی