بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

دانلود تصاویر پس زمینه متحرک Concept kit kat HD

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۳۹ ب.ظ

دانلود تصاویر پس زمینه متحرک Concept kit kat HD


دانلود کیت کت تم اندروید Concept kit kat HD 2.1 که با سازگاری بسیار بالا یکی از بهترین نرم افزار های حال حاظر اندروید به شمار می رود از ویژگی های تصویر پس زمینه کیت کت به تغیر آیکون ها و سازگاری با ویجت گوشی وضوح بالا و والپیپیر های دیدنی برای دیدن تصاویر محیط و دیدن دیگر امکانات به ادامه مطلب بروید.


دانلود از لینک اصلی با حجم 12مگابایت - دانلود از لینک کمکی

QR BarCod:دانلود تم کیت کت Concept kit kat HD  دانلود مستقیم بر روی گوشی با استفاده از بارکد QR
شما می توانید با استفاده از نرم افزار بارکد خوان بدون اتصال گوشی به کامپیوتر فایل را مستقیماً بر روی گوشی خود دانلود نمایید.

دانلود بارکد اسکنر اندروید Barcode Scanner

برای خواندن لینک بارکد، احتیاج به نرم افزار بارکد خوان دارید. سایت YekMobile برنامه Barcode Scanner را پیشنهادمی دهد. این نرم افزار مورد تایید و استفاده گوگل می باشد. این برنامه را می توانید از اینجا دانلود نمایید.
پس از نصب برنامه Barcode Scanner، آن را باز کرده و دوربین گوشی خود را کمی به بارکد نزدیک نمایید. پس از چند ثانیه برنامه به طور خودکار بارکد را خوانده و لینک نهفته در آن را به شما نمایش می دهد. سپس روی گزینه Open Browser کلیک کنید تا لینک به مرورگر گوشی شما ارجاع داده شود و دانلود آغاز شود.

بارکد


اندروید نسخه 2.0 و بالاتر

ندارد. 

2.1

 Concept kit kat HD

92/06/14

www.yekmobile.com (در صورت نیاز)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی