بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

دانلود آهنگ جدید نیما علامه به نام بخند

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید نیما علامه به نام بخند


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای نیما علامه به نام بخند با بالا ترین کیفیت
ترانه و آهنگ : علی کاشی ، تنظیم : نیما علامه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن ٱهنگ نیما علامه به نام بخند:

وقتی قصه می خوری دلم میگیره بد جوری بی تابه

وقتی میبینم یه قطره اشک تو چشمات چشام بی خوابه

دونبال تو همون عشق قدیم مون می گردم

تو که نیستی دل به اون خاطره های خوبمون می بندم

بخند تا همه دنیا رو من بخنده

مسیر قصه و غم نبود تو رو ببنده

بخند تا دنیای من قشنگ تر بشه

فاصله بین من و تو از این که هست کمتر بشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید نیما علامه به نام بخند

♫♫♫♫♫♫

می رسیم به آرزوهایی که کنارهم دیگه ساختیم

ما اوج سختی های زندگی مون به هم دل باختیم

وقتی که می بینمت تو رو پیش روم حتی یک لحظه

وقتی آرومی به هر چی دل خوشی دارم ، واسم میرزه

بخند تا همه دنیا رو من بخنده

مسیر قصه و غم نبود تو رو ببنده

بخند تا دنیای من قشنگ تر بشه

فاصله بین من و تو از این که هست کمتر بشه


MP3 – 320


Nima Allameh – Bekhand


MP3 – 128


Nima Allameh – Bekhand



منبع : پاپ موزیک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی