بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی با نام لعنت به من



دانلود آلبوم جدید فوق العاده زیبا و شنیدنی مازیار فلاحی با نام لعنت به من
ترانه سرا: مازیار فلاحی ، امین بامشاد ، یاحا کاشانی ، میلاد نودست
آهنگساز: مازیار فلاحی – تنظیم: مازیار فلاحی ، امیر توسلی ، نوید اسکندر
میکس و مسترینگ: امیر توسلی

همراه با تمامی کاور های آلبوم
برای حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

برای حمایت از صاحب اثر فقط آهنگ باورم کن برای دانلود قرار گرفت.

MP3 – 128

Mazyar Falahi – Lanat Be Man

Mazyar Falahi  – Havat Khoobeh

Mazyar Falahi  – Asheghooneh


کاورهای آلبوم مازیار فلاحتی


دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی با نام لعنت به من


دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی با نام لعنت به من


دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی با نام لعنت به من


دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی با نام لعنت به من


دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی با نام لعنت به من




منبع : پاپ موزیک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی