بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

خداحافظی مهدوی کیا از فوتبال

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۱۷ ب.ظ

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت : در حال حاضر به خداحافظی از دنیای فوتبال در دیدار مقابل سپاهان فکر می کنم .


به گزارش ایرنا، مهدی مهدوی کیا پس از دیدار تدارکاتی مقابل پیکان، گفت: امروز با حضور در تمرینات پرسپولیس کار خود را به صورت اختصاصی برای دیدار با سپاهان آغاز کردم. 

وی در خصوص حضورش برروی نیمکت پرسپولیس در دیدار دوستانه مقابل پیکان، ادامه داد: به دلیل اینکه امروز پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف پیکان رفت به میدان نرفتم. 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می شود قرار است در آلمان بازی خداحافظی برای او برگزاری کنند، گفت: از این مساله بی اطلاع هستم و فقط در دیدار مقابل سپاهان در فینال جام حذفی خداحافظی می کنم. 

وی تصریح کرد: در خصوص سایر مسایل نمی توانم صحبت کنم و اگر قرار است بازی انجام شود باید ببینم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی