بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

حاشیه های بازی استقلال و داماش

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۲۳ ب.ظ

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و داماش گیلان با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تماشاگران استقلال تا اواسط این نیمه ظرفیت استادیوم آزادی را تقریبا پر کردند و به اندازه حدود 500 تا هزار صندلی در طبقه اول خالی مانده است.

وزش باد بسیار شدید دقایقی پیش از شروع مسابقه شرایط را برای تماشاگران سخت کرد. وزش باد همچنان ادامه دارد.

تیم استقلال در نیمه نخست موافق با جریان باد بازی می‌کرد و توانست یک گل بزند. اما در نیمه دوم باید در خلاف جهت باد بازی کند.

تماشاگران استقلال از لحظاتی پیش از شروع مسابقه تا پایان نیمه نخست بازیکنان تیم‌شان را تشویق می‌کردند. آن‌ها امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم‌شان را بیش از همه تشویق کردند.

نکته عجیب تشویق برخی از تماشاگران این است که تعداد اندکی از آن‌هابه طور افراطی درباره امیر قلعه‌نویی شعارهای حمایتی سر می‌دهند! حتی تعداد کمتری از آن‌ها که شاید کمتر از 10 – 15 نفر بودند و ظاهرا لیدرهای استقلالی هستند، در سکوهای پایین جایگاه گزارشگران رادیویی و تلویزیونی حضور دارند و شعارهایی از جمله "امیرخان معذرت معذرت" سر می‌دادند و سعی داشتند سایر تماشاگران را برای دادن این شعار مجاب کنند!

این اقدام آن‌ها ناشی از انتقادی است که قلعه‌نویی پس از بازی استقلال و الهلال از تماشاگران کرده بود و حتی علت جدایی احتمالی‌اش از استقلال بعضا این اتفاق عنوان می‌شود.

پس از گل اول استقلال باز هم نارنجکی از سوی تماشاگران به داخل زمین پرتاب شد و این نارنجک پس از برخورد با چمن قسمتی از آن را کاملا از بین برد.

بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی به همراه تمام نیمکت‌نشینان و پرسنل تدارکات تیم‌شان عکس انداختند.

پیش از مسابقه فدراسیون از برخی روسای کمیته‌های داوران در سال‌های گذشته تقدیر به عمل آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی