بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

بانک اطلاعات شهری بانک اطلاعات شهری,سایت جویا

سامانه اطلاعات شهری جویا درگاهی است تا کلیه اصناف، سازمان ها و شرکت ها بتوانند اطلاعات مربوط به تجارت خویش از قبیل موقعیت جغرافیایی، آدرس پستی، نام و نام خانوادگی مالک، شماره تماس، آدرس وب سایت، سر تیتر محصولات و ... را به صورت ویژه بر روی نقشه جغرافیایی ایران به وسیله انواع درگاه ها برای مشتریان به نمایش گذارند.

شهروندان ایرانی می­توانند با مراجعه به سامانه اطلاعات شهری www.jouya.ir آدرس و اطلاعات مربوط به مشاغل و اماکن عمومی موردنیاز خود را بر روی نقشه جستجو نمایند.

 

این سامانه به گونه ای طراحی شده است که با امکان جستجوی بسیار ساده، اطلاعات مربوط به اصناف و اماکن را با دقت بسیار زیاد در اختیار شهروندان عزیز قرار می­دهد. برای رفاه حال هموطنان، بزودی نرم افزار موبایل نیز از طریق این سامانه قابل دستیابی خواهد بود.

 

صرفه جویی در وقت و هزینه مردم ایران، اطلاع ­رسانی گسترده و جامع، برقراری ارتباط دوسویه بین اصناف و مردم از اهداف راه اندازی سامانه برشمرده شده است.

برای معرفی خدمات و محصولات خود به صورت رایگان،کلیک کنید.


بانک اطلاعات شهری بانک اطلاعات شهری,سایت جویا


 www.jouya.ir

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی