بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

این خوراکی ها پوست شما را شاداب تر می کنند

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶ ق.ظ

گروه اینترنتی خورشید


همه‌ی خانم‌ها مشتاقند که پوستی درخشنده و زیبا داشته باشند، اما برای رسیدن به چنین پوستی، معمولا به سراغ کرم‌های گران قیمت و دیگر محصولات زیبایی می‌روند.
شما هیچ احتیاجی ندارید تا پول تان را صرف چنین محصولات مصنوعی کنید!


تخمه کدو تنبل

تخمه کدو تنبل سرشار از روی، و اسیدهای چرب ضروری (همچون امگا۳، امگا۶ و امگا۹) می‌باشد و برای داشتن یک پوست زیبا، چیزی ایده‌ال است. شما می‌توانید آن‌ها را روی سالاد یا اسموتی‌تان بپاشید یا اینکه یک مشت از آن را بصورت تفریحی بشکنید!

شکلات تلخ

شکلات تلخ غنی از فلاونول کاکائو است، که به شما کمک خواهد کرد پوستی نرم و هیدراته بدست بیاورید. همچنین خون شما را تصفیه می‌کند و پوستی تمیز برایتان به ارمغان خواهد آورد.

منداب

منداب یک گیاه خوراکی و شامل ویتامین آ و گوگرد است که پوستتان را درخشان خواهد کرد. کلروفیل منداب، یک سم زدای قوی است.

تربچه

تربچه یک انتخاب عالی برای بدست آوردن پوستی زیباست. تربچه حاوی گوگرد، سیلیکون و ویتامین سی است، که به تقویت کلاژن، تحریک سیستم گردش خون، و تقویت پوستتان کمک بسزایی می‌کند.

انواع توت

توت‌ها سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های گیاهی هستند که به شما کمک خواهند کرد تا از شر رادیکال‌های آزاد خونتان راحت شوید. همچنین از کلاژن پوست شما نیز محافظت می‌کنند.

هویج

هویج هم که پر از ویتامین آ است، به شما پوستی شاداب و سلامت خواهد بخشید. همچنین با مقدار زیاد آنتی اکسیدانی که دارد صدماتی که مسببشان رادیکال‌های آزاد بوده‌اند را نیز ترمیم می‌کند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی