بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

image_slshow_einzel_0_5-4.jpg

سرمربی سابق بارسلونا به انتقاد از سران این باشگاه اسپانیایی پرداخت. او از علاقه خود به جذب تیاگو آلکانترا هافبک جوان آبی-‌اناری‌ها خبر داد.

 پپ گوآردیولا پس از یک سال دوری از مستطیل سبز تصمیم به بازگشت گرفت و بایرن‌مونیخ را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد، به این امید که موفقیت‌های خود در بارسلونا را در این تیم هم تکرار کند.

گوآردیولا در نشستی خبری به انتقاد از سران بارسلونا پرداخت و گفت: پس از جدایی از بارسلونا به نیویورک رفتم تا به استراحت بپردازم و از فضای فوتبالی به دور باشم اما متاسفانه سران بارسلونا مرا به حال خود رها نکردند و با اظهارات خود باعث ناراحتی من شدند. از آنها خواستم که مرا به حال خود رها کنند اما به وعده خود عمل نکردند. در سالی که در نیویورک بودم، رویدادهای غیرفوتبالی زیادی رخ داد که مرا نارحت کرد. آنها از بیماری تیتو ویلانووا به عنوان دستاویزی برای اذیت کردن من استفاده کردند. هیچ وقت این اقدام آنها را فراموش نخواهم کرد.

سرمربی سابق بارسلونا درباره تیتو ویلانووا گفت: در نیویورک او را ملاقات کردم. نمی‌توانستم زیاد به دیدن او بروم؛ چرا که فرصت این کار را نداشتم. آیا می‌توانم بدی و ناکامی کسی را که مدت‌ها در کنار من بودند، بخواهم؟ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را در دل خود بپرورانم. با تیتو چهار سال خاطره‌انگیز را پشت سر گذاشتم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. او سال گذشته با اقتدار بارسلونا را قهرمان رقابت‌های لیگا کرد و یک رکورد را از خود به جا گذاشت. این شاهدی گویاست که او شایستگی نشستن روی نیمکت بارسلونا را دارد یا نه.

نیمار با وجود پیشنهادهای زیاد بارسلونا را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کرد تا همبازی لیونل مسی، بهترین بازیکن چهار سال اخیر فوتبال جهان شود. بسیاری بر این باورند که نیمار نمی‌تواند در کنار مسی خوب عمل کند و این دو ستاره به مشکل برخواهند خورد اما گوآردیولا چنین نظری ندارد: "بازیکنان خوب توانایی بازی کردن در کنار هم را دارند. بر این باورم که مسی و نیمار می‌توانند روزهای خوبی را در بارسلونا پشت سر بگذارند."

تیاگو آلکانترا، هافبک جوان بارسلونا این روزها مشتریان زیادی پیدا کرده است. خود این بازیکن هم دوست دارد بارسلونا را ترک کند؛ چرا که با وجود بازیکنانی چون ژاوی و اینیستا کمتر فرصت بازی به او می رسد. گوآردیولا اعتراف کرد که دوست دارد با این هافبک برزیلی‌تبار قرارداد امضا کند و او را به آلیانس‌آره‌نا ببرد: "بله من تیاگو را می‌خواهم و از سران بایرن‌مونیخ خواسته‌ام او را جذب کنند. به خوبی تیاگو را می‌شناسم. او توانایی بازی در چند پست را دارد. با کارل هاینس رومنیگه و ماتیاس سامر در این باره صحبت کرده و نظر خود را به آنها گفته‌ام. تیاگو تنها بازیکنی است که می‌خواهم به بایرن‌مونیخ اضافه کنم. یا او یا هیچ بازیکن دیگری. فکر نمی‌کنم که با اضافه شدن یک هافبک در خط میانی بایرن ترافیک به وجود آید. دلیل خود را برای جذب تیاگو به سران بایرن گفته‌ام. بازیکنان بارسلونا برای پول باشگاه خود را ترک نمی‌کنند. آنها تنها در صورتی ساز جدایی را کوک می‌کنند که باشگاه آنها را نخواهد و یا بازی به آنها نرسد. تیاگو می‌خواهد بیشتر بازی کند و به همین علت به او پیشنهاد دادم."

قرارداد تیاگو با بارسلونا تا سال 2015 اعتبار دارد. او چند روز پیش با تیم ملی فوتبال اسپانیا قهرمان جام‌جهانی زیر 21 سال شد. باشگاه‌هایی چون رئال‌مادرید و منچستریونایتد به دنبال جذب این هافبک بازیساز هستند اما با توجه به سابقه کار او با گوآردیولا به احتمال زیاد راهی بایرن می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی