بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

۵۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت : در حال حاضر به خداحافظی از دنیای فوتبال در دیدار مقابل سپاهان فکر می کنم .


به گزارش ایرنا، مهدی مهدوی کیا پس از دیدار تدارکاتی مقابل پیکان، گفت: امروز با حضور در تمرینات پرسپولیس کار خود را به صورت اختصاصی برای دیدار با سپاهان آغاز کردم. 

وی در خصوص حضورش برروی نیمکت پرسپولیس در دیدار دوستانه مقابل پیکان، ادامه داد: به دلیل اینکه امروز پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف پیکان رفت به میدان نرفتم. 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می شود قرار است در آلمان بازی خداحافظی برای او برگزاری کنند، گفت: از این مساله بی اطلاع هستم و فقط در دیدار مقابل سپاهان در فینال جام حذفی خداحافظی می کنم. 

وی تصریح کرد: در خصوص سایر مسایل نمی توانم صحبت کنم و اگر قرار است بازی انجام شود باید ببینم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۱۷
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۰۹

چرا از نماز و عبادت لذت نمی برم؟


می دانم نماز نور چشم پیامبر است، از بچگی به من گفته اند که نماز مایه برکت است و سعادت. نماز هم می خوانم اما با بی حوصلگی، لذت نمی برم. با عجله و شتاب می خوانم. عبادات دیگر هم همینطور. مثلاً دعا کردن قرآن خواندن. چرا؟


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۰۳


یک مبتکر انگلیسی سوخت مصرفی خودروی خود را به اکسیژن مایع تبدیل کرده است که گام مهمی برای جایگزینی سوخت های فسیلی محسوب می شود.«پیتر دیرمان» مبتکر انگلیسی در روشی جدید موتور خودروی 25 ساله Vauxhall Nova را به مصرف کننده سوخت اکسیژن مایع مبدل کرده است.

در این موتور سوخت اکسیژن مایع به جوش آمده و تولید فشار می کند که باعث حرکت رو به پایین پیستون ها می شود؛ در این زمان گاز منبسط و سرد می شود،

اما در عین حال قادر به جذب گرمای بیشتر از سیال انتقال حرارت است که باعث ارتقاء کارآمدی موتور می شود.

تمام موادی که در این موتور مورد استفاده قرار می گیرند قابل بازیافت هستند و انرژی

بسیار کمی توسط خودرو مورد استفاده قرار می گیرد که از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

کار طراحی اولیه موتور خودرو پایان یافته و با اصلاح ایرادات موجود، مراحل بعدی طراحی آغاز شده است.

باتوجه به گسترش طرح های مختلف با هدف کاهش سوخت های فسیلی، مبتکر این طرح امیدوار است که سال آینده میلادی بر اساس طرح موتور با سوخت اکسیژن مایع، یک خودروی جدید و دوستدار محیط زیست تولید شود.

منبع : کنجکاو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۴۹
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۴۴

شخصیت شناسی جالب بر اساس فلزی که هستید!


متولدین فروردین : آهن
فلز زندگی متولدین فروردین آهن است که ۹ برابر دیگران به آنها قدرت می دهد و شانس و موفقیت آنها را در زندگی نه برابر می کند . انرژی و اشتیاق روانی انها می تواند همچون مشعل فروزانی ٬ راه را برای دستیابی به آرمان های بزرگی که در سر می پرورانند روشن نماید. آنها پیشگامانی هستند که همواره دیگران را به سمت هدفی نایافتنی هدایت می نمایند.متولدین فروردین کمتر به دنبال اندوختن ثروت هستند.ولی اگر شروع به مال اندوزی کنند با چنان سرعتی پیش می روند که وقت نمی کنند بایستند و پول ها را بشمرند. در زمینه پول ٬ زمان و حتی لباس خود بسیار دست و دلبازانه عمل می کنند و هر قدر هم فقیر باشند همیشه چیزی برای بخشیدن دارند. آنها اعتقاد دارند که وقتی به دیگران کمک می کنند نه فقط خرسند می شوند بلکه این عمل آنها باعث می شود که دیگران هم متقابلا کاری برای آنها انجام دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۳۵

شرایط این روزهای بازار کشور ما آن‌قدر نوسان دارد که نمی‌توان بر روی هیچ چیزی به طور قطع و به خصوص دراز مدت حساب باز کرد. حال ما قصد داریم از این به بعد به شما پیشنهاد خرید چند گوشی تلفن همراه که نسبت به قیمتشان ارزش دارند را بدهیم و چند مدلی که زیادی گران هستند را هم معرفی کنیم تا فعلا از آن‌ها دوری کنید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۲۸


آشنایی با Game Center، اپلیکیشن مدیریت بازی‌های آیفون

اپلیکیشین Game Center، سرویس اختصاصی iOS در زمینه بازی‌های دستگاه اپلی است که به گیمرها فرصت می‌دهد، با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کرده و امتیازهای خود را با دوستان و سایر کاربران مقایسه کنند. با همه این‌ها بعضی از کاربران iOS با این اپلیکیشن زیاد آشنا نیستند.در ادامه نحوه استفاده از Game Center آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۱۶


گروه اینترنتی خورشید


آنتونی جی. دی آنجلو: اشتیاق‌تان برای یادگیری را توسعه دهید، تا هرگز در راه رشد و تعالی متوقف نشوید.

آلبرت اینشتین: تنها چیزی که در یادگیری من تداخل ایجاد می‌کند، تحصیلاتم است.

لوسییوس آنائوس سنکا: تا زمانی که زندگی می‌کنید، یاد بگیرید که چگونه زندگی کنید.

ویکتور هوگو: هر کس درب مدرسه ای را باز کند، درب زندانی را بسته است.

تئودور روزولت: کسی که هرگز به مدرسه نرفته است، ممکن است از واگن باری سرقت کند، اما اگر او دارای تحصیلات دانشگاهی باشد، ممکن است همه راه آهن را سرقت کند.

بنجامین فرانکلین: اگر کسی کیف پولش را بر سرش خالی کند، هیچ کسی نمی‌تواند آن را از او دور کند. سرمایه‌گذاری برای دانش بهترین بهره را به همراه دارد.

آلبرت اینشتین: هنر عالی معلم ترغیب لذت در بیان خلاق و دانش است.

ارسطو: ریشه های آموزش تلخ، اما میوه هایش شیرین است.

مارک تواین: هرگز اجازه نمی‌دهم مدرسه رفتنم در آموزش من تداخلی ایجاد کند.

پوبلیوس سیروس: نادان کسی است که آموزش را حقیر بشمارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۳۳



مواد لازم :


 شیر 2 لیوان
 آب ولرم  1لیوان
 تخم مرغ  6 عدد
شکر  1/5 ( یک و نیم ) لیوان
 روغن مایع  یک و یک سوم لیوان
مایه خمیر 3 قاشق سوپخوری
آرد 8 الی 9 لیوان
خرمای بدون هسته و چرخ شده به میزان لازم
سیاه دانه و کنجد به مقدار لازم
زرده تخم مرغ 1 الی 2 عدد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۲۶

اگر می‌خواهید بدانید شیر خالص است یا نه به روش زیر عمل کنید...

 

 

 

شناسایی شیر خالص

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۶:۱۹


طرز خشک کردن پرتقال, آموزش خشک کردن میوه ها
یکی از تنقلات مفید میوه های خشک است که برای کودکان ما میتواند جایگزین تنقلات ناسالم شود که جدا از خشک شدن با دستگاههای مخصوص و تهیه ی آنها از آجیل فروشی ها، می توان آنها را در منزل و به دو روش ساده خشک کرد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۶:۱۷

تست هوش اعداد,تست هوش


 در کمترین زمان ممکن مشخص کنید چه عددی باید به جای علامت سئوال قرار گیرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۵۹

گناهانی باعث فشار قبر می شوند ؟ و برای دوری از آن چه باید کرد؟

مۆمن باید بیم و امیدش به خدا در یک سطح باشد اگر ترسش از عذاب‌های الهی بیش از حد باشد از رحمت خداوند مأیوس می‌شود و به اصطلاح عوام می‌گوید آب که از سر گذشت چه یک وجب و چه صد وجب. و از طرفی اگر امیدش به فضل و رحمت الهی بیش از اندازه باشد، امن از مکر الهی پیدا می‌کند و از جانب دیگر سقوط می‌کند و انگیزه‌ای برای انجام اعمال نیک و پسندیده پیدا نمی‌کند در حالی‌که خداوند کریم‌تر از آن است که بنده ضعیف و ذلیل را عذاب کند.

اگر می خواهید قبر فشارتان ندهد بخوانید!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۵۳

تمیز کردن لپ تاپ ها بدون رعایت برخی نکات ممکن است باعث خراب شدن آنها شود.


برای پاک کردن یک لپ تاپ باید نکات خاصی را رعایت کنید.









۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۴۱

این نگرانی برای برخی افراد گیاه خوار وجود دارد که آیا می‌توانند بدون خوردن گوشت ورزش کنند و آیا کمبودی در بدنشان احساس نخواهد شد؟

587-2.jpg

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه اینترنتی «تغذیه»، این موضوع را مورد بررسی قرار داده است. نباید فکر کرد که گیاهخواری تنها مختص افراد خاص است، برخی از ورزشکاران حرفه‌ای گیاه خوار هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۳۴

قائم مقام باشگاه استقلال معتقد است درخواست باشگاه الریان برای تعویق بازی شیطنتی بیش نیست.

Amir Pourmand-1-31.jpg

علی نظری جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره درخواست باشگاه الریان قطر برای عقب افتادن بازی این تیم با استقلال به دلیل زلزله‌های اخیر در ایران ، مطرح کرد: مگر قطری‌ها می دانند که اگر بازی عقب بیافتد زلزله‌ای رخ نخواهد داد؟ در کشورهای قطر و امارات هم زلزله آمده و به اعتقاد من قطری‌ها به دنبال جوسازی هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۳۰

ماهی و امگا 3 دو دوست جدانشدنی هستند که اگر شما هم با آنها دوست شوید می‌توانید از فوایدشان بهره‌مند شوید و زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری داشته باشید.

عمر طولانی یکی از آرزوهایی بوده است که بشر همواره به دنبال آن می‌گشته و انسان‌های بسیاری برای رسیدن به این آرزو حتی جانشان را از دست داده‌اند اما خیلی راحت می‌توان با تغذیه سالم طول عمر را افزایش داد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۱۸

ناسا در حال ساخت کاوشگری برای ماه است تا دریابد چگونه می توان آب را بر روی سطح ماه و با آنالیز قطرات مایع گیر افتاده در مناطق منجمد قطب های این قمر، ساخت.

این کاوشگر که قرار است نوامبر 2017 طی ماموریتی به نام RESOLVE پرتاب شود، می تواند در مدت یک هفته به اهداف خود دست یابد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۱۳

مدل تاپ جذاب و شیک 2013

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۰۳

شرایط زندگی در فضای بدون گرانش همیشه منبع شگفتی برای بسیاری از مردم زمین بوده؛ اما جالبترین آن شاید این سوال باشد که فضانوردان چگونه فعالیت‌های زمینی مانند شست‌وشوی دستان خود را در این شرایط انجام می‌دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۴۴

فیزیکدانان با وجود کشف احتمالی نشانه‌های از ذرات ماده تاریک، در یافتن منبع اصلی ناکام بوده و تا حصول نتایج دقیق‌تر، از ارائه جزئیات این کشف خودداری می‌کنند.

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نتایج بدست آمده از مرکز جست‌وجوی ماده تاریک ابر سرد (SuperCDMS) در عمق معدن Soudan در شمال مینه سوتا، بیانگر کشف نشانه احتمالی از ماده تاریک است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۲۱

دانیل تروف، طراح امریکایی، طرح باغ هیدورپونیک عمودی خود موسوم به "صفحه زنده" را در «هفته طراحی میلان» به نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این زن هنرمند با الهام از ایده داشتن یک دیوار زنده در منزل "صفحه زنده" را طراحی کرده تا سیستم مزرعه خودآبیاری‌کننده خانگی را ارائه دهد.

این صفحه شامل مجموعه‌ای از پوسته‌های محافظ‌ بیضوی‌شکل کوچک است که از تنه مرکزی گسترده می‌شوند و پمپ آبیاری توزیع‌کننده آب به هر گیاه را پنهان می‌سازند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۱۴

ماجراهای شگفت انگیز مجموعه داستان های ادگار الن پو پدر رمان های پلیسی است. این مجموعه شامل 14 داستان کوتاه و تکان دهنده است به اضافه مقدمه بسیار زیبایی درباره زندگی و آثار وی به قلم شارل بودلر، شارع و نویسنده شهیر فرانسوی که با ترجمه آثار وی باعث شد آلن پو به جهانیان معرفی شود.

ماجراهای شگفت انگیز.با مقدمه
 شارل بودلر.ادگار آلن پو. مترجم: پرویز شهدی. انتشارات فرهنگ جاوید. چاپاول. تهران.1390. 1100 نسخه.380 صفحه.8900 تومان.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۵۸

کتاب «لاکی خوش خنده» به روایت داستان لاک پشتی می‌پردازد که هنگام به دنیا آمدن همانند همه لاک‌پشت‌های دیگر هیچ وقت والدین خود را نمی‌بیند و بر خلاف تمام لاک پشت‌هایی که سر از تخم بیرون می‌آورند و به سرعت به طرف دریا می‌روند، تصمیم می‌گیرد تا در ساحل به دنبال پدر و مادر خود بگردد.

کتاب «لاکی خوش خنده» با موضوع «داستان‌های تخیلی» نوشته «معصومه آقاجانی» برای گروه سنی کودکان منتشر شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۴۸


مواد لازم :

سفیده تخم مرغ                                    5 عدد بزرگ

نمک                                                   نوک قاشق چای خوری

وانیل                                                   1 قاشق چای خوری

نارگیل رنده شده                                   430 گرم

شکر                                                   250 گرم

مربای تمشک یا توت فرنگی                     150 گرم



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۴۲

فرقی نمی‌کند که در یک فست‌فود غذای مختصری بخورید و یا در یک رستوران بزرگ شام میل کنید؛ لازم است که منو را با دقت بخوانید به ویژه اگر طرفدار تغذیه‌ی سالم هستید و به غذایتان اهمیت می‌دهید.

بعضی‌ها حتی از شنیدن اسم رستوران و غذا خوردن در بیرون از منزل وحشت دارند. یعنی تصور می‌کنند که غذا خوردن بیرون الزاماً آن‌ها را مسموم خواهد کرد. اما این‌طور نیست. تغذیه‌ی سالم داشتن به این معنی نیست که خود را از رستوران رفتن محروم کنید. برای این که در رستوران و بیرون از منزل هم بتوانید خوب غذا بخورید به این توصیه‌ها توجه کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۲۵

 تیم فوتبال اشتوتگارت چهارشنبه شب با پیروزی بر فرایبورگ به فینال جام حذفی آلمان صعود کرد و رقیب بایرن مونیخ شد.

به گزارش ایرنا، اشتوتگارت در نیمه نهایی جام حذفی آلمان با نتیجه دو بر یک مقابل فرایبورگ به پیروزی رسید.


بایرن روز سه شنبه با نتیجه شش بر یک وولفسبورگ را در هم کوبیده و به فینال راه یافته بود.

اشتوتگارت و بایرن روز 11 خرداد در ورزشگاه المپیک برلین فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد.

با توجه به اینکه بایرن در هفته بیست و هشتم بوندس لیگا به قهرمانی رسید و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، اشتوتگارت با راهیابی به فینال حضور خود را در فصل آینده لیگ اروپا قطعی کرد.

آرتور بوکا دردقیقه 9 و مارتین هارنیک در دقیقه 28 گل های اشتوتگارت را به ثمر رساندند. جان روزنتال دردقیقه 19 برای فرایبورگ گلزنی کرد.

اشتوتگارت و فرایبورگ روز شنبه نیز بازی برگشت بوندس لیگا را برگزار خواهند کرد.

اشتوتگارت تلاش خواهد کرد چهارمین قهرمانی در جام حذفی را بعد از 1954، 1958 و 1997 کسب کند.

بایرن که در جام حذفی آلمان با پانزده قهرمانی رکوردار است، روز شنبه در بوندس لیگا با هانوفر مسابقه می دهد.

این تیم سه شنبه شب در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسا خواهد بود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۵۳

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عصر چهارشنبه پس از تمرین سرخپوشان در جلسه ای با حضور کادر فنی و سرپرست تیم شرکت کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان یک ساعت بعد از تمرین عصر امروز سرخپوشان در ورزشگاه درفشی فر حضور یافت و در این نشست شرکت کرد.

موضوع جلسه مدیرعامل پرسپولیس با کادر فنی و سرپرست تیم، هماهنگی و برنامه ریزی تمرینات، شرایط تیم و دیدارهای تدارکاتی پیش از بازی های تیم فوتبال پرسپولیس با ملوان و سپاهان عنوان شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۴۸

گوشی کهکشانی سامسونگ S4  شما را به آرامش تشویق می کند، با صفحه نمایش بزرگ و تراشه ۸ هسته ای و بله ، مهم تر از همه ردیاب چشمی

whitesmoke_35627724_15_610x436

گوشی کهکشانی سامسونگ S4  شما را به آرامش تشویق می کند، با صفحه نمایش بزرگ و تراشه ۸ هسته ای و بله ، مهم تر از همه ردیاب چشمی .

اگر شما به دنبال تعریف جدیدی از گوشی های با عظمت هوشمند هستید وقت آن رسیده است که به دنبال کهکشان سری جدید سامسونگ S4  بروید و انتظارات خود را در این گوشی هوشمند ببینید.

گوشی شاخص جدید هوشمند با نام تجاری جدیدی ارائه می شود که آخرین ورژن آندروید (Jelly Bean ) را بر روی خود نصب دارد و به میزان قابل توجهی سخت افزار  و ویژگی های انبوه آن ارتقا داده شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۴۰