بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

پیاز,خواص پیاز


پژوهشگران پیازی تولید کرده اند که ترکیبات شمیایی آن علاوه بر کاهش اثر تحریک کنندگی اشک چشم، مانع از بروز بیماریهای قلبی عروقی و افزایش وزن می‌شود.
پیازهای بدون اشک نه تنها از سوختن و اشک ریختن چشم جلوگیری می کند بلکه مانع بروز بیماریهای قلبی عروقی و افزایش وزن نیز می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۲:۰۹

اپل , آی پد پروی , اخبار تکنولوژی


اپل با ساخت صفحات 12.9 اینچی مبتنی بر رتینا قصد عرضه آی پد پرو را در سال 2014 دارد.
جزییات این مدل جدید را "تامین کننده کره ای" به نشریه کوریا تایمز گفته است. کمپانی تامین کننده قطعات اپل، ضمن اعلام این خبر به کوریا تایمز گفته کار تولید صفحه رتینای 12.9 اینچی برای اپل شروع شده و قرار است سال 2014 راهی بازار شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۲:۰۴

تصاویر امام حسین,حضرت ابوالفضل,عکس حضرت ابوالفضل


چهره و تصویری که امروزه از حضرت ابو الفضل یا امام حسین و امامان دیگر وجود دارد، واقعی نیست، زیرا ترسیم چهره آنان مبتنی بر آن است که با بهره گیری از وسیله و ابزاری مانند دوربین عکاسی یا دوربین فیلمبرداری، به تصویر کشیده شود؛ و حال آن که در آن زمان این گونه ابزار و وسایل وجود نداشت . هم چنین وجود نقاشانی چیره دست در آن زمان که بتوانند چهره و شمایل ایشان را ترسیم و نقاشی کنند، ثابت نشده است و دلیلی بر این مسئله وجود ندارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۱:۵۵

حضرت عباس (ع),همسر حضرت عباس (ع),فرزندان حضرت عباس

حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روحی فداه، با دختری به نام «لبابه» ازدواج نمود.لبابه، دختر «عبیدالله بن عباس»، پسر عموی پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و آله) بود. مادر لبابه، «ام حکیم جویری» نام داشت که «دختر خالد بن قرظ کنانی» بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۱:۴۷

قمرهای منظومه شمسی,قمر چیست,قمرهای مشتری


در کهکشان راه شیری که محل سکونت ما است هشت سیاره وجود دارد که در اطراف هر کدام از آنها قمرهایی درمداری مشخص در حال چرخش هستند و تعداد قمرهای هر سیاره و اندازه آنها با سیارات دیگر متفاوت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۱:۳۸

گوشی موبایل  سامسونگ ,سامسونگ گلکسی


نسخه لوکس Galaxy S III mini به طور کامل شبیه به مدل استاندارد خود ساخته شده است و در کنار آن شامل 166 قطعه کریستال سواروسکی(Swarovski) می‌شود که این کریستال‌ها در قسمت پشتی گوشی و روی در مخصوص باتری قرار گرفته‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۱:۳۷

مانیکور کردن ناخن,ناخن سالم


پس حالا می پرسید چگونه ناخن سالم و بی عیب و نقص داشته باشیم؟ باید ابتدا از این سه اشتباه اساسی در رابطه با ناخن دوری کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۱:۳۰

اسپری موبر,کرم موبر,موبر بدن


تمیزی بدن از نظر پاک سازی موهای زائد یکی از مهمترین دغدغه های زیبایی هر زنی است که علاوه بر رعایت بهداشت فردی مسئله ای است که دین اسلام نیز به آن سفارش اکید داشته است. انتخاب بهترین روش از بین بردن موهای زائد همیشه یک معضل بزرگ است. برخی راحت‌‌ترین شیوه یعنی تراشیدن را انتخاب می‌کنند ولی برای برخی این روش عوارض‌ ناخوشایندی مثل خارش، زبر درآمدن مو و... در پی دارد و به همین دلیل از موم استفاده می‌کنند اما برخی خانم‌ها تحمل درد این کار را هم ندارند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۱:۲۹

هنرمندی لهستانی به نام Pawel Kuczynski خالق این کاریکاتور های زیباست.او در این کاریکاتور ها دیدگاه خود را در مسائل اجتماعی،سیاسی،اقتصادی باهنری طنز آمیز به تصویر کشیده است که گاه حتی باعث به فکر فرو رفتن ببیننده میشود.

 

کاریکاتور های زیبا, هنرمند, کاریکاتور اجتماعی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۱:۲۷

نحوه درست کردن کدو با آویشن,طرز تهیه خوراک کدو


آماده سازی: 30 دقیقه
مدت انتظار: 15 دقیقه
مجموعاً: 45 دقیقه

مواد لازم : برای 4 نفر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۱:۲۳