بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

7-960.jpg

مسئولان و ملی‌پوشان والیبال ایران پس از کسب جام قهرمانی آسیا از استقبال گرم مردم در فرودگاه امام خمینی(ره) مسرور شدند.

 تیم ملی والیبال ایران شب گذشته با استقبال باشکوه مردم و جمعی از مسوولان فدراسیون و وزارت ورزش به میهن بازگشت. ملی‌پوشان ایران که از قهرمانی در آسیا و استقبال گرم مردم و مسئولان مسرور بودند، در گفت و گو با اهالی رسانه نقطه نظرات و احساسات خود را بیان کردند.

تیم ملی والیبال ایران پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا با در دست داشتن کاپ طلا و مدال‌های خوشرنگ طلایی از پلکان ورودی فرودگاه امام خمینی (ره) در آغوش جمعی از هواداران و مسوولان قرار گرفتند.

صالحی‌امیری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جمعی از مسوولان وزارت ورزش و جوانان برای استقبال از قهرمانان والیبال به فرودگاه آمده بودند.

اصحاب رسانه هم انصافا سنگ تمام گذاشتند به طوری که نمایندگان تمام رسانه‌های گروهی برای استقبال از تیم ملی به فرودگاه آمده بودند.

همچنین چند چهره نامدار سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی از جمله بهنام محمودی نیز در سالن حضور داشتند.

صالحی امیری: امیدوارم موفقیت‌های والیبال مستمر باشد

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی والیبال در فرودگاه امام گفت: از طرف رئیس جمهور این موفقیت را به همه مسئولان و زحمت کشان و بازیکنان والیبال تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان که به همراه کیومرث هاشمی به استقبال کاروان تیم ملی والیبال در فرودگاه امام رفته بود بعد از اهدای حلقه‌های گل اظهار کرد: اینجا آمدم تا قهرمانی را تبریک بگویم و از طرف رئیس جمهور نیز حامل پیام تبریک برای مردم ایران هستم.

وی با تحسین مجموعه فدراسیون گفت: دوستان ما در فدراسیون والیبال، از جمله داورزنی رئیس با لیاقت و خوشخبر سرپرست و سایر عزیزان بسیار زحمت کشیدند تا این موفقیت حاصل شود. امیدوار هستیم که پیروزی های والیبال همچنان مستمر باشد. موفقیت تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا اوج افتخار برای ورزش کشور بود. امیدوار هستم با تلاش های مجموعه فدراسیون و ولاسکو باز هم خبرهای خوبی از والیبال بشنویم.

صالحی امیری با اشاره به پرداخت پاداش به قهرمانان والیبال تاکید کرد: تلاش ما این است که از همه رشته های ورزشی و ورزشکاران از جمله والیبالیست ها حمایت کنیم. البته تلاش ملی پوشان با معیار مادی قابل سنجش نیست اما مطمئن باشید طبق ضوابط و آیین نامه ها پاداش تیم ملی والیبال پرداخت می شود. ما وظیفه خود می دانیم که از همه ورزشکاران و تیم ملی والیبال حمایت کنیم.

داورزنی: بن ناصر هم به ایران افتخار می‌کرد!

رئیس فدراسیون والیبال در مراسم استقبال از ملی پوشان گفت: بن‌ناصر از اینکه تیم ملی والیبال ایران باید به جام بین قاره‌ای والیبال برود خوشحال بود و به تیم ایران افتخار می‌کرد.

محمدرضا داورزنی در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال در فرودگاه امام خمینی اظهار کرد: این قهرمانی را به مردم و رهبری تبریک می گویم. امیدوارم موفقیت های والیبال در مسابقات بین قاره ای هم ادامه داشته باشد. امروز ایران به عنوان نماینده قاره آسیا باید در مسابقات بین قاره ای شرکت کند و به مصاف تیم های مطرح جهان مثل برزیل و روسیه و .... برود.

وی افزود: بن‌ناصر رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا هم از بازی ورزشکاران ایران راضی بود و با تیم ایران به عنوان نماینده والیبال آسیا افتخار می کرد. خوشحال بود که این تیم در مسابقات بین قاره ای شرکت می کند. به هر حال والیبال ایران ثابت کرده که فراتر از آسیاست و باید با حمایت های بیشتر زمینه موفقیت های بیشتر را فراهم کنیم. باور ما این است که والیبال ایران می تواند در جمع چهار تیم برتر جهان قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: هدف ما میزبانی در مرحله نهایی مسابقات لیگ جهانی است. همانطور که شاهد بودید علاقه مندان والیبال در دوبی هم ایران را یکپارچه تشویق می کردند. ما پتانسیل و ظرفیت خوبی برای میزبانی در لیگ جهانی داریم و امیدوارم با حمایت و همکاری ارگان های مختلف این موضوع محقق شود.

سعید معروف: دیگر به دنبال مدال‌های جهانی هستیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مراسم استقبال فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: انتظارات مردم را در مسابقات قهرمانی آسیا بر آورده کردیم و حالا به دنبال کسب مدال طلا و بالا بردن ارتقای ایران در جهان هستیم.

سعید معروف، در حاشیه مراسم استقبال از کاروان والیبال ایران در فرودگاه امام خمینی‌ (ره) ، اظهار کرد: امروز همه باور دارند که والیبال ایران فراتر از آسیا است و چندین سال است که در آسیا فینالیست هستیم. در دو سال قبل هم قهرمانی‌های پیاپی را کسب کردیم.

وی افزود: امروز والیبال ایران به دنبال کسب اعتبار در تورنمنت‌های جهانی است. همان طور که مردم انتظار داشتند که به حریفان آسیایی کمترین گیم را بدهیم همین اتفاق افتاد و با یک ست باخت، قهرمان مسابقات آسیایی شدیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال، تاکید کرد: گرفتن دومین جام قهرمانی آسیا نشان می‌دهد که اقتدار والیبال ایران مطلق است و مدال طلای دوره قبل هم شانسی به دست نیامد. امیدوار هستم که در آینده بتوانیم مدال جهانی کسب کنیم و این اعتبار را برای والیبال ایران بیشتر به ارمغان بیاوریم.

محمد موسوی: این بار مردم حرص نخوردند!

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال در مراسم استقبال در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: مردم ایران مثل مسابقات لیگ جهانی حرص نخوردند و راحت قهرمان شدیم.

محمد موسوی پس از بازگشت به ایران و در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال در فرودگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: والیبال ایران پیشرفت زیادی داشته است. شاید حتی قدرت های برتر آسیا مثل چین و کره جنوبی هم در حال حاضر در حد و اندازه تیم ما نباشند. تیم های درجه دو آسیا هم فاصله زیادی با ما دارند. انرژی ما در مسابقات قهرمانی آسیا صرف بازی های نهایی شد.

وی افزود: خوشبختانه در مرحله مقدماتی کار سختی نداشتیم و توانستیم تمام انرژی خود را برای بازی های حساس با ره و ژاپن ذخیره کنیم. مردم ما هم دیگر مثل لیگ جهانی حرص نخوردند و به نظر راحت قهرمان شدیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال تاکید کرد: خوشحالم که برای دومین بار در آسیا قهرمان شدیم. والیبال جهان رو به جلو حرکت می کند و باید ما هم همچنان دنبالا پیشرفت باشیم. خوشحالم که مردم ایران باز هم شاهد موفقیت تیم ملی بودند. بعد از مسابقات لیگ جهانی اعتماد به نفس همه بازیکنان بسیار بالا رفت. شخصیت تیمی ما بالا رفته است. البته هیچ گاه هم مغرور نشدیم. با تیم های درجه دو آسیا هم با انگیزه کار می کردیم.

عادل غلامی: دیگر آسیا برای ما کوچک است

عادل غلامی پس از بازگشت به ایران و در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال در فرودگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: واقعاً همدلی خوبی در بین بازیکنان والیبال ایران وجود دارد. از ابتدای مسابقات قهرمانی آسیا تیمی کار کردیم. یکدل و رفیق بودیم و فقط برای موفقیت تیم ملی ایران جنگیدیم و خدارا شکر که موفق شدیم.

وی افزود: بارها گفته‌ام والیبال ایران در این چند سال آنقدر پیشرفت کرده که آسیا برای ما کوچک است. امروز همه ما جهانی فکر می کنیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. در سطح جهانی مقام بیاوریم.

سرعتی زن والیبال ایران گفت: چین و کره جنوبی و ژاپن مثل سابق قدرتمند هستند. فرقی ندارند. این والیبالیست های ایران هستند که پیشرفت کرده اند. چندین بازیکن هستند که در ترکیب تیم ملی نیستند ولی چیزی کمتر از والیبالیست های ملی پوش ندارند. هر کدام از آن ها هم می توانند در رویدادهای ملی موفق باشند. به هر حال به نظرم باز هم پتانسیل والیبال بیش از این است.

علی مباشری: قهرمانی حاصل یکرنگی بازیکنان بود

ملی پوش والیبال در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: این قهرمانی‌ حاصل تلاش همه بازیکنان و همدلی و یکرنگی بود.

علی مباشری پس از بازگشت به ایران و در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال در فرودگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: خدارا شکر در این یکی دوساله بیشتر بازی‌هایی که همراه تیم ملی بودم را با پیروزی پشت سر گذاشتم. البته سه سال قبل در مقدماتی لیگ جهانی باختیم. خدارا شکر لطف خدا بود که در یک سال اخیر اکثر بازی ها را در مسابقات مختلف با برد پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: شش ماه برای موفقیت در این مسابقات زحمت کشیده بودیم. این قهرمانی حاصل تلاش همه بازیکنان و همدلی و یکرنگی بود. هر کس از نزدیک فضای اردوهای تیم ملی را ببیند، متوجه می شود که چقدر بازیکنان با هم دوست هستند.

آرمین تشکری: فکر نمی‌کردم راحت قهرمان شویم

ملی پوش والیبال ایران در مراسم استقبال در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: خود من فکر نمی‌کردم اینقدر راحت قهرمان شویم.

آرمین تشکری پس از بازگشت به ایران و در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال در فرودگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: خداراشکر می‌کنم که باز هم قهرمانی در آسیا تکرار شد. بازی‌های خیلی سختی را پشت سرگذاشتیم. خود من فکر نمی‌کردم اینقدر راحت قهرمان شویم. ما بازی به بازی فکر کردیم و خدارا شکر توانستیم کاپ زرین هفدهمین دوره مسابقات را هم کسب کنیم.

وی افزود: قبل از این مسابقات هم همه می گفتند ایران فراتر از آسیا ست. حالا باز هم این موضوع ثابت شد. امیدوارم در مسابقان بین قاره ای جهان هم بتوانیم موفق باشیم.

امیر غفور: می‌خواهیم در مسابقات بین قاره‌ای هم موفق باشیم

پشت خط زن تیم ملی در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال در فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: با کسب سهمیه مسابقات بین قاره‌ای برگشتیم و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات هم موفق باشیم.

امیر غفور، در حاشیه مراسم استقبال از کاروان والیبال ایران در فرودگاه امام خمینی‌ (ره)، اظهار کرد: شش ماه تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. واقعا فشار زیادی روی تیم ما بود. امسال سختی‌های زیادی کشیدیم و اوج تلاش خود را به کار بستیم تا به این قهرمانی برسیم. حالا سهمیه مسابقات قهرمانی قاره‌های جهان را به دست آورده‌ایم و امیدوارم که بتوانیم در آنجا هم دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود: اختلاف والیبال ایران و سایر قدرت‌های آسیایی کاملا مشخص است. بسیاری از تیم‌ها می‌آمدند جلوی ما ریسکی بازی می‌کردند، اما واقعا با آن بازی که تیم ایران انجام داد، هیچ کس نتوانست قدرتنمایی کند و با اقتدار قهرمان شدیم.

بهترین اسپکر مسابقات قهرمانی آسیا، در پایان گفت: امیدوارم که مردم ایران از عملکرد تیم ملی راضی باشند و توانسته باشیم آنها را خوشحال کرده باشیم.

مهدی مهدوی: با ثبت یک رکورد جدید قهرمان شدیم

پاسور تیم ملی والیبال ایران در فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: قهرمانی با واگذاری تنها یک ست و ثبت رکورد جدید اقتدار والیبال ایران در آسیا را ثابت می‌کند.

مهدی مهدوی در حاشیه مراسم استقبال از کاروان والیبال ایران در فرودگاه امام خمینی‌ (ره)، اظهار کرد: خوشحالم که در مسابقات قهرمانی مردان آسیا یک رکورد ثبت کردیم و با واگذاری یک ست قهرمان شدیم. این موضوع توانایی تیم ملی والیبال ایران را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که سطح والیبال ایران فراتر از آسیا است.

وی افزود: بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و با آمادگی کامل به این مسابقات رفتیم. در مرحله مقدماتی هم در برابر تیم‌های درجه دو طوری بازی کردیم تا برای مرحله نهایی و بازی‌های دشوار برابر کره و ژاپن آماده باشیم. خوشحالم که در نیمه نهایی و فینال هم مقتدرانه کار کردیم و یک قهرمانی دیگر برای ایران به ارمغان آوردیم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران در پایان، گفت: باید از همه مردم عزیزی که در ایران برای موفقیت تیم ملی دعا کردند و همچنین عزیزانی که در کشور امارات هم به سالن آمدند و ما را تشویق کردند قدردانی کنم. قطعا حمایت‌های آنها در بالا بردن روحیه بازیکنان موثر بود.

شهرام محمودی: به رویارویی با تیم‌های تراز اول فکر می‌کنیم

پشت خط زن والیبال ایران در مراسم استقبال گفت: ما به فکر موفقیت در عرصه بین‌المللی و رویارویی با تیم‌های تراز اول هستیم.

شهرام محمودی پس از بازگشت به ایران و در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال در فرودگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: خوشحالم که برای دومین دوره پیاپی قهرمانی را برای والیبال ایران به ارمغان آوردیم. باید از مردم عزیزی که در ایران ما را دعا کردند و همچنین همه هوادرانی که در سالن دوبی ما را تشویق می کردند قدردانی کنم.

وی افزود: موفقیت در والیبال حاصل همدلی همه بازیکنان و همچنین فضای دوستانه تیم ملی است. ما نشان دادیم با هدایت ولاسکو می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. از همین امروز به فکر مسابقات جهانی هستیم و تلاش می‌کنیم تا در برابر تیم های تراز اول دنیا هم موفق باشیم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: قدرت‌های برتر والیبال آسیا مثل چین و کره جنوبی و ژاپن دیگر در برابر ما حرفی برای گفتن ندارند. ما به فکر موفقیت در عرصه بین‌المللی و رویارویی با تیم های مدعی هستیم. خوشبختانه بازی‌های بین قاره‌ای می‌تواند فرصت خوبی برای نمایش توانایی های تیم ملی ایران برابر بهترین بازیکنان جهان باشد.

فرهاد ظریف: ولاسکو را خیلی دوست دارم

لیبروی تیم ملی والیبال پس از بازگشت به ایران گفت: تا زمانی که کادر فنی به من اعتماد دارد سعی می‌کنم بازی‌های خوبی را ارائه دهم و شخصا ولاسکو را خیلی دوست دارم.

فرهاد ظریف در حاشیه مراسم استقبال از کاروان والیبال ایران در فرودگاه امام خمینی‌ (ره)، اظهار کرد: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر کسی افتخار است و کسب مقام هم افتخار بسیار بزرگی است. من پیش از این بازی‌های زیادی را برابر کره و ژاپن انجام داده‌ام، ‌اما انصافاً در این دوره خیلی مقتدرانه کار کردیم. دست بازیکنان درد نکند که چیزی کم نگذاشتند و مقتدرانه بازی کردند.

وی افزود: بعد از مرحله مقدماتی و بازی‌های خوبی که انجام دادیم، تیم به آمادگی بیشتری رسید. خود من هم که قبل از این مسابقات قدری آسیب دیدگی‌ داشتم، توانستم در مرحله مقدماتی شرایطم را بهبود بخشم و خوشبختانه با آمادگی در مرحله نیمه نهایی بازی کنم. لطف کادر فنی و ولاسکو شامل حال من بود که خواست در این مسابقات در خدمت تیم ملی باشم.

ظریف در پایان تاکید کرد: شاید بازیکنان زیادی باشند که بتوانند در تیم ملی بازی کنند و همچنین جوانانی هستند که قطعا شایستگی بازی در این تیم را دارند. اما تا زمانی که من در تیم ملی هستم تمام تلاشم را می‌کنم که خوب بازی کنم و ولاسکو خیلی به من خیلی کمک کرده تا نقش آفرینی موثر داشته باشم و شخصا او را خیلی دوست دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی