بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

144-12.JPG

قلعه‌نویی می‌گوید با همه کارشکنی‌ها، تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود.

 امیر قلعه‌نویی در تمرین استقلال در جمع خبرنگاران با انتقاد از اینکه کسانی می‌گویند استقلال ایران ولی نسبت به این تیم نگاه ملی ندارند، گفت: شما می‌گویید استقلال ایران اما خیلی‌ها به این حرف اعتقادی ندارند. ما برابر اف‌سی‌سئول باختیم اما جالب است بدانید که ما خواسته بودیم بازی‌مان برابر ذوب‌آهن کنسل شود اما این کار را نکردند. خیلی‌ها از اینکه استقلال در جمع چهار تیم برتر است، ناراحت هستند.

وی ادامه داد: بعد از شکست ما برابر اف‌سی‌سئول هنوز در اتوبوس ننشسته بودیم که شنیدیم کمیته انضباطی رای محرومیت ما را صادر کرده است. رفتار این کمیته اصلا عادلانه نیست. اگر یک ذره حکم آنها بر مبنای عدالت بود، من اعتراض نمی‌کردم. همه حکم‌های آنها علیه من اینگونه بوده است. بروید نگاه کنید در این سال‌ها، من را محروم کردند و یا جریمه کردند اما من مستحق آن نبودم. آقای حسن‌زاده گفته‌اند که شاید قلعه‌نویی را ببخشیم اما من می‌گویم آقای حسن‌زاده من از شما بخشش نمی‌خواهم. ما بخشش را از خدا و اهل بیت می‌خواهیم. ما احتیاج به بخشش شما نداریم.

قلعه نویی گفت: من برای کفاشیان متاسفم که به این مسائل رسیدگی نمی‌کند. ما به خاطر کمتر شدن هزینه‌هایمان حاضر شدیم از کره به تایلند برویم، اما رقیبان ما وقتی به این مرحله می‌رسند سه چهار میلیون دلار خرج می‌کنند تا بازیکنان بزرگ را به تیم‌شان بیاورند. اما در ایران ببینید که ما چه وضعیتی داریم، خیلی‌ها اصلا دوست ندارند ما در این مرحله باشیم. با همه اینها ان‌شاءالله استقلال یک پای فینال خواهد بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره آخرین شرایط تیمش اظهار کرد: شرایط ما خوب است. در بازی رفت قبل از اینکه گل بخوریم بازی به طور کلی دست ما بود و روی اشتباه بچگانه گل خوردیم، اما بازیکنان ما الان مصمم به این هستند که صعود کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان تیمش بیان کرد: قاضی در حال حاضر مصدوم است و به بیمارستان آتیه رفته. امیدواریم به ما ملحق شود. اما اگر ملحق نشود جایگزین‌های خوبی برای او داریم. خسرو حیدری و سیاوش اکبرپور هم مشکلی ندارند و ان‌شاءالله روز چهارشنبه به ما کمک می‌کنند. البته به توصیه پزشکان در یکی، دو روز اخیر به خسرو حیدری کمتر فشار آوردیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به غیبت تیموریان و نکونام در این دیدار چیست، گفت: این دو بازیکن وزنه هستند. البته من مطمئن هستم بازیکنان جایگزین آنها خوب کار می‌کنند و همین امر شاید باعث شود سرعت تیمی ما بالاتر رود.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد درباره استفاده از فیسبوک به بازیکنان تیمش تذکراتی داده است، گفت: من یک حرف کلی زدم و گفتم زندگی‌شان را براساس اعتدال بگذارند. مثلا شما گرسنه هستید و به جای یک پرس جوجه پنج پرس جوجه بخورید، دل‌درد می‌گیرید. وقتی بازیکن ما شب بازی به فیسبوک می‌رود و به بازی فکر نمی‌کند، تمرکزش را از دست داده و قاعدتا به تیم لطمه می‌زند. دلیل این امر هم استفاده نادرست از تکنولوژی است. متاسفانه هرچیزی که به ایران می‌آید، موج منفی‌اش بیشتر مورد توجه است.

به گزارش ایسنا، سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره داوری لیگ برتر که با اعتراض شدید علی دایی همراه شده است، گفت: ما سه باخت در این فصل داده‌ایم که هر سه آن به خاطر داوری بوده است. البته شاید بازی‌هایی مثل بازی با داماش هم بوده که داور می‌توانسته یک پنالتی برای حریف ما بگیرد. به هرحال ما هیچ وقت جنجال به پا نکرده‌ایم. مثلا بازی استقلال برابر استقلال خوزستان را در نظر بگیرید که بنا به گفته کارشناس برنامه نود که از هر 10 صحنه تنها یک صحنه را نشان می‌دهند، باید کعبی اخراج می‌شد و باید پنالتی ما را می‌گرفتند. اجازه بدهید یک نمونه دیگر هم به شما بگویم. بازی استقلال و الریان توپ به پای عمران‌زاده خورد و دست این بازیکن هم به توپ خورد. داور استرالیایی اعتقاد داشت پنالتی شده همین صحنه برای بازی ما با ذوب‌آهن اتفاق افتاد ولی داور هند صلصالی را نگرفت و آقای مرادی به عنوان کارشناس تصمیم داور را تایید کرد.

قلعه‌نویی در پایان گفت: ما اهل شلوغ‌کاری نیستیم. البته باید آن طرف ماجرا را هم دید. دایی یک هفته روی تیمش کار کرده و آن اتفاق می‌افتد. من اعتقاد دارم در ایران در حق داوران اجحاف می‌شود، خود من قلعه‌نویی فلان مقدار می‌گیرم اما داور چیزی نمی‌گیرد. من زمانی که در لورکوزن بودم، به هر داور 5 هزار مارک بابت هر بازی می‌دادند و با هر سوت اشتباه او می‌گفتند 100 میلیون مارک جابه‌جا می‌شود. به هرحال اعتقاد دارم اگر اسنادی وجود دارد باید ارائه شود اما نباید به همه جامعه داوری این مساله تعمیم داده شود تا همه چیز به هم ریخته شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی