بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

اخبار,اخبار تکنولوژی,محصولات جدید سامسونگ


همان طور که در نمایشگاه پارسال دیدیم، سامسونگ از موقعیت بدست آمده برای درخشش، نتوانست بهره ای ببرد و علی رغم معرفیYoum به عنوان نمایشگر انعطاف پذیر و نمایش تعداد زیادی تلویزیون مشابه هم و البته بیل کلینتون رییس جمهور اسبق امریکا کار دیگری نکرد.


اما امسال شایعه شده که ممکن است اولین گوشی موبایل فلزی خود یعنی گلکسی اس 5 را که قرار بوده در نمایشگاه موبایل بارسلونا 2014 معرفی کند را در لاس وگاس نشان دهد. دلیل زودتر نمایش دادن این گوشی هوشمندف فروشهای کم گلکسی اس 4 و ضرر و زیان در بخش موبایل است که بدنی وسیله می خواهد آن را جبران کند.

این گوشی قرار است مبتنی بر معماری 64 بیتی و دوربین 16 مگاپیکسلی، رزولوشن 2K، اسکنر iris باشد و سامسونگ امید زیادی بسته تا در سال 2014 فروش گلکسی اس 5 بتواند جلوی ضرر و زیان های بیشتر را بگیرد.به هر حال این کمپانی کره ای در سال 2015 5 مدل گوشی جدید انعطاف پذیر و منحنی مانند گلکسی راند راهی بازار مصرف خواهد کرد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,محصولات جدید سامسونگ

 

اما در بخش های دیگر از جمله بخش صوتی سامسونگ چند محصول جدید دارد. اسپیکر بی سیم M5  و M7 و اتصال به شبکه خانگی به صورت چند کاناله از این دست خواهد بود. همچنین دو سیستم صوتی خانگی HW-h750  و HW-H600 که پیشتر برای قرار گرفتن کنار تلویزیون های 32 و 55 اینچی ساخته شده با قدرت خروجی 320 وات و کانال صوتی 4.2 معرفی خواهد شد.
استریوی خانگی MX-HS8500  که در کنار محصولات صوتی کمپانی giga ساخته شده نیز از محصولا صوتی سامسونگ در نمایشگاه لاس وگاس 2014 خواهد بود.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,محصولات جدید سامسونگ

 

دیگر خبر اینکه نسخه جدید ساعت هوشمند سامسونگ بنام گلکسی گی یر 2 نیز در نمایشگاه معرفی خواهد شد. نسخه اول ساعت هوشمند بدلایلی زیادی فروش نکرده است و سامسونگ با گرفتن باگ ها و مشکلات نسخه اول، سعی می کند نسخه دوم را بهتر از قبل عرضه کند.


در بخش دوربین نیز سامسونگ دوربین حرفه ای nx30 و   Galaxy xamera 2 را در نمایشگاه لاس وگاس عرضه خواهد کرد. دوربین nx30 گفته می شود 20 مگاپیکسلی بوده و آیزوی ان 25600 تعریف شده و فیلم را به صورت 1080 ضبط کرده و سرعت شاتر دستگاه 1/8000 ثانیه بوده و نمایشگر 3 اینچی Amoled دارد. اتصالات وایرلس و NFC‌ هم دارد. f/2-2.8 داشته و دو لنز 16-50mm و 24-75mm دارد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,محصولات جدید سامسونگ

 

دوربین بعدی Galaxy camera است که سیستم عامل اندروید داشته و پردازنده 4 هسته ای روی دستگاه نصب است و باطری قدرتمند و حافظه داخلی دارد. 
 

اخبار,اخبار تکنولوژی,محصولات جدید سامسونگ

 

منبع : خبر آنلاین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی