بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و علی بهشتی به نام مجبور


دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی رضا صادقی و علی بهشتی به نام مجبور با بالا ترین کیفیت
ترانه : مرجان زنگنه ، آهنگ : رضا صادقی ، تنظیم : شجاعت شفاعی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ رضا صادقی و علی بهشتی به نام مجبور :

از دور میبینمش ، مجبور میشم بچرخونم روم و ازش رد شم

هر روز دلتنگ چشماشم با این که می دونم باید با هاش بد شم

دنیا خالی از احساس وقتی ازم دوره میده ازارم

روزا با فکرش آرومم شب ها که می خوابم رویاش و کم دارم

خیلی دوستش دارم اما نمی زارم دستم واسش رو شه طاقت نمیارم

حس بدی دارم با من حروم میشه وقتی میاد سمتم چشمام و می بندم

کم می کنم راه و راحت نمی تونم می خوام بهمونم اینجوری حرفامو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا صادقی و علی بهشتی به نام مجبور

♫♫♫♫♫♫

تو هر جا هستی فقط خوش باش این واسه من بسه وقتی جدا باشیم

اینبار تقصیر هیچکس نیست تقدیر ما اینه باید که تنها شیم

شاید دلگیر بشه از من اما بدون شک این بهترین راهه

بغضم میمونه تو سینه دل می کنه میره حس من و داره

دردای من کم نیست حیف که دنیاش و با غم.بسوزونم

حال خودم خوش نیست بر عکس رفتارم دل تنگ و داغونم

میبینم اشکاش و بازم باهاش سردم بی اعتنا میرم

هر کاری بود کردم تا باورش این شه از عاشقی سیرم

خیلی دوستش دارم اما نمی زارم دستم واسش رو شه طاقت نمیارم

حس بدی دارم با من حروم میشه وقتی میاد سمتم چشمام و می بندم

کم می کنم راه و راحت نمی تونم می خوام بهمونم اینجوری حرفامو

MP3 – 320

Reza Sadeghi & Ali Beheshti – Majboor

MP3 – 128

Reza Sadeghi & Ali Beheshti – Majboor


منبع : پاپ موزیک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی