بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام نزار بمونم تو کما


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی از حمید عسکری به نام نزار بمونم تو کما با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : امین بامشاد ، کیفیت اورجینال بزودی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ حمید عسکری به نام  نزار بمونم تو کما:

خیلی وقته نفسات رو کم دارم واسه من آخه مثل تا کی میشه

آخه کی مثل ت پاک مهربون واسه من مثل فرشته ها میشه

تو یه احساس عجیبی که برام معنی سادگی و نجابتی

تو یه احساس قشنگی تو برام تو برام یه عشق با شرافتی

نزار بمونم تو کما به قلب من نفس بده

زندگی و فقط نشاط به من می تونه پس بده

نزار تو سایه های شب بدون تو تموم بشم

بیا تو دستم و بگیر هر چی بخوای همون میشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید عسکری به نام نزار بمونم تو کما

♫♫♫♫♫♫

خیلی وقته نفاسات تو کم دارم واسه من آخه مثل تو کی میشه

آخه کی مثل تو پاک و مهربون واسه من مثل فرشته ها میشه

تو یه احساس عجیبی که برام معنی. سادگی و نجابتی

تو یه احساس قشنگی تو برام تو برام یه عشق با  شرافتی

نزار بمونم تو کما به قلب من نفس بده

زندگی و فقط نشاط به من می تونه پس بده

نزار تو سایه های شب بدون تو تموم بشم

بیا تو دستم و بگیر هر چی بخوای همون میشم


MP3 – 128


Hamid Askari – Nazar Bemonam To Coma


منبع :  پاپ موزیک 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی