بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل
بازی دزد پلیس با ماشین Point 2 Point - Tofu Run دانلود اندروید : اگر دوست دارید یک سواری لذت بخش و سراسر هیجان را تجربه کنید ما این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم بازی دارای یک گیم پلی عالی و گرافیک فوق العاده اس شما در این بازی فقط باید به رانندگی و فرار از دست پلیس ها راهنمایی فک کنید و فرار های پر هیجان لذت ببرید.


بازی دزد پلیس با ماشین Point 2 Point - Tofu Run دانلود اندروید


دانلود از لینک اصلی با حجم 26.83مگابایت - دانلود از لینک کمکی

QR BarCod:بازی دزد پلیس با ماشین Point 2 Point - Tofu Run دانلود اندروید دانلود مستقیم بر روی گوشی با استفاده از بارکد QR
شما می توانید با استفاده از نرم افزار بارکد خوان بدون اتصال گوشی به کامپیوتر فایل را مستقیماً بر روی گوشی خود دانلود نمایید.

از همین جا بارکد اسکنر اندروید را دانلود کنید .


برای خواندن لینک بارکد، احتیاج به نرم افزار بارکد خوان دارید. وبلاگ بیتل برنامه Barcode Scanner را پیشنهادمی دهد. این نرم افزار مورد تایید و استفاده گوگل می باشد. این برنامه را می توانید از اینجا دانلود نمایید.
پس از نصب برنامه Barcode Scanner، آن را باز کرده و دوربین گوشی خود را کمی به بارکد نزدیک نمایید. پس از چند ثانیه برنامه به طور خودکار بارکد را خوانده و لینک نهفته در آن را به شما نمایش می دهد. سپس روی گزینه Open Browser کلیک کنید تا لینک به مرورگر گوشی شما ارجاع داده شود و دانلود آغاز شود.


بارکد

اندروید نسخه 2.2 و بالاتر

ندارد. 

1.0

 Point 2 Point - Tofu Run

92/06/09

www.yekmobile.com (در صورت نیاز)




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی