بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

«جادوی شب» را در ارتفاع 271 متری تهران ببینید!

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲ ب.ظ

با تلاش زوج هنرمند، مرتضی مرادلی و اوین حمیدی، نمایشگاه نقاشی و عکاسی نجومی با همکاری باشگاه نجوم برج میلاد تهران با نام «جادوی شب» از 14 تا 28 شهریورماه از ساعت 10 صبح تا 22 در رواق هنری سازه راس برج دایر است.

مرتضی مرادلی در خصوص محتوای آثار ارائه شده در این نمایشگاه به خبرنگار علمی ایسنا گفت: در این نمایشگاه از تلفیق اجرام اعماق آسمان و مناظر زیبا، بکر و نمادین زمینی ترکیبی به وجود آمده که بتوانیم آنچه در آسمانها با چشم نادیدنی است را به تصویر درآوریم و در کنار عکس های نجومی، آن بخش از زیبای های زمینی و اجرام اعماق آسمان را که در شب پنهان مانده است در هم آمیخته و سبکی نوین از نقاشی نجومی را که ترکیبی از سبک های رئال و مدرن است بسازیم تا این زیبایی های نهفته در جهان هستی را به تصویر بکشیم.

وی از تمام علاقمندان دعوت کرد تا در نمایشگاه و مراسم اختتامیه شرکت کنند.

مرتضی مرادلی که متولد 1357 در تهران است، تحصیلات خود را در رشته معماری به پایان رسانده و آموزش عکاسی را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فرا گرفته است.

علاقه او به نجوم از سال 1387 شروع شد که با آموزش در شاخه‌های مختلف نجومی و رصد آسمان به سمت عکاسی نجومی گرایش پیدا کرد و از سال 1389 شروع به عکاسی نجومی کرد که آغازی برای سفرهای نجومی آن و یافتن مکان‌های بکر و طبیعت منحصر به فرد از شمال ایران تا جزایر قشم و کیش در جنوب ایران بود. نمایشگاه جادوی شب حاصل بخشی از سفرهای نجومی و عکاسی او از شمال تا جنوب ایران است.

نمایشگاه نقاشی و عکاسی نجومی

مرتضی مرادلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی