بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

تبلت ویندوزی جدید لنوو با قیمت مناسب معرفی شد

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۳ ب.ظ

lenovo-miix2-main3-580x354

شرکت لنوو در آخر با معرفی رسمی تبلت جدید خود به تمامی شایعات پیرامون آن خاتمه داد. این تبلت جدید که Miix2 نام دارد دارای صفحه نمایش ۸ اینچی است که از نوع IPS LCD می باشد. هم چنین بر روی آن نسخه ۸٫۱ ویندوز قرار گرفته است و دارای پردازنده چهار هسته ای می باشد.

 پردازنده Bay Trail به کار رفته در این دستگاه از تازه ترین محصولات شرکت اینتل می باشد که امکانات بسیاری را نسبت به نسل های پیشین خود دریافت کرده است. البته استفاده از این نوع پردازنده موجب شده است که قیمت این دستگاه نیز کمی متعادل تر شود و لنوو تبلت جدید خود را فقط ۲۹۹ دلار قیمت گذاری کند.

در کنار پردازنده جدید اینتل این تبلت از گرافیک Intel HD نیز استفاده می کند. هم چنین فناوری Clear Video HD نیز بر روی آن قرار گرفته است. حافظه داخلی دستگاه ۱۲۸ گیگابایت می باشد و از طریق کارت حافظه جانبی نیز می توان آن را ارتقا داد. صفحه نمایش هشت اینچی دستگاه نیز دارای رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ می باشد و قادر است تا ۱۰ لمس را به صورت هم زمان دریافت نماید.

در قسمت جلویی و پشتی دستگاه به ترتیب شاهد دوربین هایی با سنسور دو مگاپیکسلی و پنج مگاپیکسلی می باشیم. بر روی ویندوز ۸٫۱ موجود بر روی دستگاه نیز نسخه های Home و Student برنامه مایکروسافت آفیس (۲۰۱۳) قرار گرفته است. لنوو هم چنین قلم و کاور مخصوصی را نیز برای محصول جدید خود در نظر گرفته است که کاربران می توانند به دلخواه آنها را خریداری نمایند.

Bai Peng که یکی از مدیران شرکت لنوو می باشد اشاره کرده است : ” بسیاری از کاربران تمایل دارند که تبلتی با صفحه نمایش کوچک تر داشته باشند و در عین حال کارایی یک تبلت چهار هسته ای با ویندوز هشت را تجربه نمایند. Miix2 می تواند این نیازها را با وزن سبک و اندازه کوچک تر خود بدون از دست دادن کارایی برآورده کند.”

slashgear.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی