بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

ایسر از دو لپ تاپ با طراحی بی نظیر رونمایی کرد

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۳۳ ق.ظ

لپ تاپ Acer,نوت بوک Acer Aspire R7,لپ تاپ ایسر

ایسر از دو لپ تاپ جدید خود که در طراحی حرفه ای حرف زیادی برای گفتن دارند، رونمایی کرد. لپ تاپ ایسر اسپایر آر ۷ که به پردازنده نسل چهارم Core اینتل (Haswell) مجهز است به دلیل برخورداری از صفحه نمایش لمسی، یک قلم مخصوص نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

 

نوت بوک Acer Aspire R7 تا کنون جوایزی مانند بهترین انتخاب (Best Choice) در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۳، جایزه طراحی Red Dot و همچنین d&i را دریافت کرده است. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی لمسی می تواند تصاویری با کیفیت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را به نمایش بگذارد.


مهم ترین قابلیت بی نظیر این نوت بوک، تغییر زاویه نمایش در چهار حالت (Ezel، Display، Pad و Notebook) است که می توانید از Aspire R7 در شرایط بسیار متفاوتی استفاده کنید.

لپ تاپ Aspire R7 به دوازده گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی هارد دیسک (قابل انتخاب و تعویض با SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) مجهز است. صفحه کلید با کلید های کامل، به نور پس زمینه نیز مجهز گردیده و سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ نیز به همراه نرم افزار ها و قابلیت های جدید خود می تواند شما را در یک شرایط متفاوت قرار دهد.

 

لپ تاپ Acer,نوت بوک Acer Aspire R7,لپ تاپ ایسر

 

لپ تاپ بعدی ایسر با نام Aspire E1 یک محصول قدرتمند برای کارهای روزمره است که پردازنده نسل چهارم Core اینتل و یا پردازنده AMD APU را به عنوان قلب تپنده در اختیار دارد. این محصول در دو نسخه ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچی تولید می گردد که برای نسخه ۱۵٫۶ اینچی آن پردازنده های گرافیکی مختلفی مانند Nvidia GT720M، Nvidia GT740M و AMD HD 8000M در نظر گرفته شده است.


لپ تاپ Acer,نوت بوک Acer Aspire R7,لپ تاپ ایسر

 

نسخه ۱۴ اینچی نیز تنها از پردازنده گرافیکی GT740M بهره خواهد برد که قابلیت سوئیچ میان آن و پردازنده مجتمع گرافیکی را برای شما به وجود خواهد آورد.

لپ تاپ ایسر اسپایر آر ۷ قرار است از سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۳ با قیمت پایه ۹۹۹ پوند و لپ تاپ ایسر اسپایر ای ۱ نیز با قیمت پایه ۳۹۹ پوند از اواسط ماه اکتبر وارد بازار اروپا، خاورمیانه و افریقا بشوند.




منبع:barsam.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی