بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

انتخاب رنگ لباس با رنگ چشم , رنگ لباس چشم قهوه ای ها


انتخاب رنگ لباس برای کسانی که موهای مشکی و چشمان قهوه ای دارند کمی مشکل است زیرا باید رنگی انتخاب کنند که هم با رنگ چشمها و هم با رنگ موهایشان هماهنگ باشد . بطور کلی این افراد بهتر است بیشتر رنگهای خنثی انتخاب کنند اما یادتان باشد که در هنگام انتخاب رنگ لباس ، علاوه بر رنگ چشم و مو ،باید به رنگ پوست هم خیلی توجه کنید.

از پوشیدن لباسهایی که رنگ طلایی ، زرد و یا سبز در آنها به کار رفته پرهیز کنید. موی مشکی معمولا" ته رنگ سرد دارد ، بنابراین پوشیدن لباسهای طلایی زرد و یا مایل به سبز باعث می شود که شما مریض و رنجور به نظر برسید.

سعی کنید در عوض از رنگهای خنثی مخصوصا" رنگ طوسی استفاده کنید. رنگهای سفید خالص و یا سفید نقره ای نیز با موهای مشکی و چشمهای قهوه ای تناسب خیلی خوبی دارند. رنگ مشکی هم خیلی برای شما مناسب است اما بهتر است وقتی لباس مشکی می پوشید از یک کفش ، کیف ، کمربند و یا حتی دستمال گردن رنگی استفاده کنید تا ناراحت و عزادار به نظر نرسید.

از رنگهایی که ترکیب رنگهای سرد و گرم هستند نیز می توانید استفاده کنید . زیرا ته رنگ سرد در این گونه رنگها با موهای مشکی شما هماهنگ می شود و ته رنگ گرم این نوع رنگها با چشمان قهوه ای شما هم خوانی پیدا می کند. برای مثال رنگ بنفش پر رنگ که ترکیبی از رنگ سرد آبی و رنگ گرم قرمز است برای شما خیلی مناسب است.

منبع : aftabir.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی