بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

انگری بردز نسخه دوستان را از امروز دانلود کنید!

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ

angry-birds-friends-banne

یکی از بهترین (و شاید هم برترین) بازی‌ها در گجت‌های همراه را می‌توان پرندگان خشمگین (Angry Birds) دانست که حتی بر روی بسیاری از تبلت‌ها (منظور مدل‌های سمبل شده داخلی!) به منظور جلب مشتری، به صورت پیش فرض نصب شده است.

حال پس از ارایه نسخه‌های فراوان که بسیاری اعتقاد به تکراری شدن روند تولیدی این بازی داشتند، نوبت به سری آنلاین آن رسیده تا بتوانید بر روی شبکه‌های اجتماعی و همراه با دوستان خود این بازی را انجام دهید. طبق اعلام شرکت سازنده یعنی Rovio، قرار است که بازی همین امروز منتشر شود (لینک بازی در گوگل پلی) و از این به بعد قادر هستید تا در این نسخه که برگرفته از همان بازی کلاسیک است، شما امتیازات خودتان را با دوستان به چالش بکشید، در تورنمنت‌‌های هفتگی شرکت کنید و برای رقبا حتی هدیه بفرستید!

نسخه دوستان (Friends) چهار مرحله آپدیت دریافت خواهد کرد که معمول تمام نسخه‌های این بازی است، اما نکته قابل ذکر دریافت آپدیت پنجم نیز است که تنها مختص به این بازی ارایه خواهد شد. قبل از انجام بازی فراموش نکنید که مراحل تمرینی را به منظور گرفتن سکه‌های طلایی حتما انجام بدهید!

منبع : آی تی رسان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی