بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

۳۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی 2014 برزیل


ساندویچ هایی با طعم جام جهانی. یک روز بیشتر تا آغاز رقابت‌های جام جهانی نمانده است و حالا محصولات زیادی برای صید مشتریان، طعم جام جهانی به خودشان گرفته اند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۲

اخبار,اخبار ورزشی , بازیکنان تیم ملی


در بخشی از برنامه «بیست چهارده» آیتم جذابی پخش شد که در شب سفر ملی پوشان به برزیل ضبط شده بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۰

اخبار,اخبار ورزشی ,لیونل مسی


در جلسه تمرین روز  (چهارشنبه) تیم ملی آرژانتین فردی به داخل زمین چمن هجوم برد و برای مدت کوتاهی توانست خود را به لیونل مسی کاپیتان آلبی سلسته برساند. این فرد که شباهت زیادی به رونالدینیو، هم‌تیمی برزیلی پیشین مسی در بارسلونا داشت و حتی پیراهن او در تیم اتلتیکومینیرو را هم به تن کرده بود، کاپیتان تیم ملی آرژانتین را غافلگیرد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۸

روانشناسی رنگ‌ها

رنگ نارنجی

 این رنگ با لذت, طلوع خورشید و مناطق استوایی ارتباط داده شده است. نارنجی نشان دهنده انگیزه بسیار قوی, جذابیت, شادی, خلاقیت, اراده, جذب, موفقیت, تشویق و تحریک می باشد. در چشم انسان، نارنجی رنگ خیلی گرمی است، بنابراین احساس گرما را به انسان منتقل می کند. با این وجود، نارنجی به اندازه رنگ قرمز زننده نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۵

نخ دندان,روش استفاده از نخ دندان,مسواک زدن


متاسفانه اکثر مردم اطلاعات کافی درباره ی نحوه مراقبت صحیح از دندان های خود ندارند و رعایت بهداشت دهان و دندان را در این خلاصه کرده اند که مسواک بزنید... ،مسواک بزنید... و مسواک بزنید. در صورتی که مسواک زدن یک بُعد از مقوله ی بهداشت دهان و دندان است. حتی نحوه ی مسواک زدن مهم تر از مسواک زدن می باشد و کیفیت مسواک زدن مهم ترین چیزی است که کمتر بدان توجه می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۲

نکات خواندنی خانه داری از زبان متخصصین - 1


برای پاک کردن ظروفی که شیر به آن چسبیده می‌توان از نمک استفاده کرد. ظرف را باید خیس کرده و داخل آن نمک بپاشید. 10 دقیقه صبر کنید سپس آن را بشویید. از این طریق می‌توان به راحتی ظرف را شست و بوی بد آن را هم با استفاده از نمک از بین برد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۹

روز میلاد امام زمان (عج) و نیمه شعبان بر تمامی مسلمانان جهان مبارک باد .

 

کارت پستال نیمه شعبان


کارت پستال نیمه شعبان,کارت پستال ولادت امام زمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۷

ولادت حضرت مهدی (ع),میلاد حضرت مهدی (عج),نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی(عج)


حکایتی از سحرگاه میلاد موعود
در روایات فراوان، از پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله وسلَّم)نقل شده است که مردی از خاندان او به نام مهدی(علیه السلام) قیام خواهد کرد و بنیان ستم را واژگون خواهد ساخت. فرمانروایان ستمگر عباسی با اطلاع از این روایت در پی آن بودند که در همان ابتدای ولادت امام مهدی(علیه السلام) او را به قتل رسانند. بنابراین از زمان امام جواد(علیه السلام)، زندگی امامان معصوم(علیهم السلام) با محدودیت های بیشتری همراه گشت و در زمان امام حسن عسگری(علیه السلام) به اوج خود رسید به گونه ای که کمترین رفت وآمد به خانه آن بزرگوار از نظر دستگاه حکومت، مخفی نبود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۲

شخصیت شناسی,شخصیت شناسی افراد, علاقه شخصی


تمام کسانی که از انگشتر استفاده می‌کنند، چه خانم و چه آقا، احساس راحتی بیشتری با انگشتر در یک یا 2 انگشت خاص خود دارند؛ یک علاقه شخصی ساده و نه‌چندان مهم اما پشت پرده این انتخاب و علاقه، مفاهیم خاصی نهفته است. قرارگرفتن انگشتر در هر انگشتی، مفهوم خاصی دارد که اغلب ما از آن بی‌خبریم و فقط بر اساس راحتی خود، انگشت انگشتری را انتخاب می‌کنیم. بد نیست با این دنیا آشنا شویم و این بار آگاهانه‌تر انتخاب کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۷

اخبار,اخبار ورزشی ,ستارگان جام جهانی فوتبال


اتومبیل های ستارگان دنیای فوتبال همیشه یکی از جالب ترین سوژه ها برای رسانه های گوناگون بوده است. این بار نیز در آستانه ی جام جهانی رسانه های مختلف به رونمایی از آخرین اتومبیل های ستاره های فوتبال پرداخته اند.

از لامبورگینی گرفته تا فراری و آئودی. این ها تنها لیست کوچکی از ماشین هایی است که ستارگان دنیای فوتبال از آن ها استفاده می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۱

اخبار,اخبار ورزشی ,گران ترین سرمربی ها در جام جهانی


دستمزدهای میلیونی سرمربی تیم های ملی فوتبال در جام جهانی برزیل 2014 یکی از جذاب ترین حاشیه های فوتبال هستند. از بیش ترین دستمزد برای "فابیو کاپلو" سرمربی کنونی تیم فوتبال روسیه تا دستمزد بیش از 2 میلیون یورویی هفت سرمربی ظرف بیش از یک سال گذشته از جمله شگفتی های عرصه فوتبال بوده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۸

دعا,دعای بر آورده شدن حاجت,نماز حاجت,دعاهای مشکل گشا


گندمهای دعا خوانده را به مرغان بدهید و حاجت بگیرید

دعایی بسیار مجرب:گندمهای دعا خوانده را به مرغان بدهید و حاجت بگیرید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۰

اصول انتخاب کفش, مدل کفش

 

جمله ی معروفی هست که می گوید «کفش خوب، شما را به جاهای خوب می برد». همان طور که بیشتر دخترهای کفش دوست، می دانند، یک جفت کفش می تواند ظاهر شما را خوب یا خراب کند. کفش های بسیاری در انواع و طرح های متنوع وجود دارد که می توانید از بینشان انتخاب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۸

رژگونه,روش رژگوزدن,آرایش صورت


اگر می خواهید بدانید که چه رژگونه ای متناسب با فرم صورت تان است با ما همراه شوید.
برای داشتن یک آرایش شیک و زیبا اولین کاری که باید انجام دهید این است که فرم صورت تان را تشخیص دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۵

ضرات قند و شکر, عوارض مصرف قند و شکر


1_ سرکوب سیستم ایمنی بدن.
2_ بر هم زدن تعادل املاح در بدن.
3_کاهش تمرکز، بد خلقی و افزایش اضطراب.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۴

بهترین روش پخت گوشت,راههای پخت گوشت


استفاده از گوشت شیوه های مختلفی دارد ولی در این بخش می خواهیم ببینیم کدامیک برای سلامتی خوب است . شیوه های مختلف گوشت بطور کلی شامل کباب کردن گوشت، آب پز و یا بخارپز کردن و سرخ کردن انواع گوشت است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۲

اس ام اس ولادت امام زمان, پیامک تبریک ولادت امام زمان


ای دل شیدای ما، گرم تمنّای تو
کی شود آخر عیان طلعت زیبای تو
گر چه نهانی ز چشم، دل نبود ناامید
می رسد آخر به هم چشم من و پای تو
نیمه ی شعبان بود روز امید بشر
شادی امروز ما نهضت فردای تو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۱

اخبار ,اخبار علمی ,معمای 55 ساله ماه


«معمای بلندی‌های طرف دور ماه» در سال 1959 و هنگامی مطرح شد که فضاپیمای شوروی به نام Luna 3 اولین تصاویر سوی تاریک ماه را به زمین ارسال کرد. این بخش سوی تاریک نام گرفت زیرا چون نور خورشید به آن نمی‌رسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۳

ورزشهای چربی سوز,ورزش,لاغر شدن


آیا می دانید کدام تمرینات و حرکات ورزشی در منزل بیشتر چربی و کالری می سوزانند؟ افرادی بسیاری هستند که تمام روز کار می کنند و زمانی برای رفتن به باشگاه ورزشی ندارند. بنابراین در اینجا چند فعالیت ورزشی  را معرفی کرده ایم که سریعتر از تمرینات دیگر چربی و کالری می سوزانند. رامونا براگانزا، مربی ورزشی لوس آنجلسی ستاره های مشهوری است و تا بحال به ستاره هایی همچون جسیکا آلبا، هالی بری و آن هاتاوی کمک کرده تا به تناسب اندام خوبی برسند. توصیه های زیر متعلق به او هستند که در ادامه می خوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۹

تبریک ولادت امام حسین, ولادت امام حسین, اس ام اس سوم شعبان

 

نام تو را دواى درد است حسین
بى یاد تو بین که چهره زرد است حسین
عشق تو مرا ز خویش بیگانه نمود
بى عشق تو بین که سینه سرد است حسین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۲

38-27.JPG

شرکت خصوصی اسپیس‌ایکس از نسخه سرنشین‌دار کپسول فضایی دراگون V2 رونمایی کرد. «الون ماسک» مدیرعامل و بنیانگذار شرکت خصوصی اسپیس‌ایکس پس از موفقیت در انجام چند مرحله مأموریت انتقال تجهیزات به ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) بوسیله کپسول باری دراگون، از نسخه سرنشین‌دار این فضاپیما نیز رونمایی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۵

10-110.JPG

دانشمندان شیوه جدیدی را برای درک جوهای مبهم سیارات فراخورشیدی با استفاده از قمر تیتان طراحی کرده‌اند.شیوه جدید تاثیر قابل‌توجهی را که آسمان‌های مه‌آلود می‌توانند بر توانایی دانشمندان در درک این جهان‌های بیگانه بگذارند، نشان می‌دهد؛ جهان‌های بیگانه حول ستارگان دوردست می‌چرخند و می‌توانند به شناسایی سیارات میزبان حیات کمک کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۷

5-130.JPG

ناسا قصد دارد با همکاری شرکت گوگل، پروژه ربات‌های پرنده مجهز به تلفن‌همراه هوشمند را برای تهیه نقشه‌ سه‌بعدی از ایستگاه فضایی بین‌المللی اجرایی کند.پروژه تانگو (Project Tango) گوگل شامل تلفن‌همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید مجهز به حسگرهای سه‌بعدی درون یک ربات کروی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۴

6-1538.jpg

فضانوردی که اوقات خود را به تنهایی در ایستگاه بین‌المللی فضایی سپری می‌کند و به کائنات خیره شده، با لباس جدید به ناگاه حس می‌کند که در آغوش گرفته شده است.

 به عنوان بخشی از یک رقابت ناسا، مبتکران لباس فضایی ارائه داده‌اند که نه تنها احساس در آغوش‌گرفته‌شدن را به فضانورد می‌دهد، بلکه اطلاعات زنده‌ای از زادگاه وی را نیز در اختیارش می‌گذارد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۹

1-396.JPG

یک ربات مجهز به چند اندام ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌تواند به پیاده‌روی‌های فضایی خطرناک پایان دهد.

 پیاده‌روی‌های فضایی یکی از خطرناک‌ترین ماموریت‌های یک فضانورد در ایستگاه بین‌المللی به شمار می‌آیند زیرا تعمیرکردن اجزای کلیدی اغلب نیازمند حضور طولانی مدت در خارج از فضاپیما بوده و لباس فضایی تنها مانع بین فضانورد و تشعشع‌های مرگبار است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۷

104771_743.jpg

پروژه ماهواره بر «سیمرغ» در برنامه سازمان صنایع هوافضا قرار دارد که امیدواریم طی امسال یا سال‌ آینده آماده شود.

 حمید فاضلی، قائم مقام سازمان فضایی ایران امروز در حاشیه مراسم اختتامیه دوره آموزشی بین‌المللی مدیریت برنامه های فضایی واستانداردهای مرتبط در جمع خبرنگاران با بیان این‌که برگزاری این دوره فرصتی برای ما بود تا بتوانیم توانمندی ها و ظرفیت های خود را در بین کشورهای اپسکو به نمایش بگذاریم، گفت: این دوره تقریبا اولین دوره کاملی بود که طی آن این برنامه آموزشی کامل مدیریت برنامه های فضایی و پروژه فضایی به صورت یکجا ارائه شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۴

3-1906.jpg

منجمان دانشگاه مونترال با استفاده از یک دوربین مادون قرمز، سیاره‌ فراخورشیدی غول‌پیکری به نام GU Psc b را کشف و از آن به طور مستقیم تصویربرداری کرده‌اند.

 این سیاره دارای جرمی معادل 10 برابر مشتری بوده و حول ستاره‌ای در فاصله 2000 برابر فاصله زمین و خورشید می‌چرخد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۱

اخبار ,اخبار علمی ,فرمول استیون هاوکینگ برای قهرمانی در جام جهانی فوتبال


پروفسور هاوکینگ اعلام نتایج این بررسی را در هتلی در لندن با این جمله آغاز کرد: "از طلیعه تمدن، بشر به اینکه رویدادها را جدا از هم و غیر قابل توضیح ببیند قانع نبوده و همواره برای درک نظم زیربنایی عالم عطش داشته است، جام جهانی هم از این نظر مستثنی نیست."

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۹

طرز تهیه لازانیا با تخم مرغ, پخت لازانیا با تخم مرغ



مواد لازم برای 4 نفر :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۶

انسان از همان آغاز خلقت به‌دنبال اکسیرجوانی بوده تا بتواند سالم و شاداب زندگی کند و طول عمر بیشتری داشته باشد. گرچه هنوز هم نتوانسته به این معجون خالص دست یابد، اما مصرف بعضی غذاها در رژیم غذایی روزانه دست‌کمی از اکسیر جوانی ندارد. این ده خوراکی نمونه‌ای از این اکسیر جوانی و سلامت است. تاثیر و ارزش غذایی بالای این غذاها به تائید مرکز تحقیقات تغذیه‌ و سلامت آمریکا رسیده است.

 

رژیم غذایی, لوبیای سویا, کلسترول خون

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۴