بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

۲۶۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

5.5-7.jpg

کار بر روی گنبد بزرگترین تلسکوپ خورشیدی جهان که اکنون در ایالت هاوایی آمریکا در حال ساخت بوده، توسط دو شرکت اسپانیایی تکمیل شد.

 گنبد تلسکوپ خورشیدی فناوری پیشرفته برای کمک به تلسکوپ در پیگیری حرکت خورشید در آسمان طراحی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۴

1-307.JPG

نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد، روند مرگ در موجودات زنده از جمله انسان بسیار کند بوده و از سلولی به سلول دیگر گسترش پیدا کرده و سرانجام تمام بدن را در بر می‌گیرد.

 مطالعه مرگ بر روی موجودات زنده بسیار دشوار است و هیچ انسانی حاضر به داوطلب شدن در آزمایشی که سرانجامی جز پایان حیات و مرگ ندارد، نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۳

Stephen-Hawking-008.jpg

استفن هاوکینگ، فیزیکدان بریتانیایی از امکان ابدی شدن حیات با نگهداری از مغز در خارج از بدن انسان سخن گفته است.

 هاوکینگ در افتتاحیه یک فیلم مستند جدید در مورد زندگی خود گفت که این اندام مانند یک برنامه بوده که می‌تواند در رایانه نسخه‌برداری شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۱

ممنوعیت رنگ بنفش, ست کردن با رنگ بتفش


کمی‌قرمز و کمی هم آبی می‌شود بنفش؛ رنگی سنگین و البته پر طمطراق که برخی به روحانی بودنش اعتقاد دارند و برخی هم به وقارش و عده‌ای هم زیبایی ظاهری و غمی که درونش پنهان شده... اما این رنگ با همه آب و تابش و با همه آرامشی که به قول رنگ‌شناسان در خودش دارد گاهی می‌شود رنگ ممنوعه؛ رنگی که هر کسی و به هر قیمتی نباید و نمی‌تواند سراغش برود. ما در این گزارش به شما می‌گوییم این رنگ برای چه گروهی ممنوع است. کسی چه می‌داند شاید خود شما هم از افراد همین گروه باشید؟! بنفش از آن دست رنگ‌هایی است که باید با احتیاط سراغش رفت، همیشه و همه‌جا نمی‌توانید به این رنگ فکر کنید به خصوص شما!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۵

طراحی ناخن,آموزش طراحی ناخن,فرنچ ناخن


طراحی ناخن کاری ظریف و زیباست که حوصله و دقت زیادی می طلبد. شاید برای همین مسئله باشد که بسیاری از خانمها به جای امتحان کردن این مسئله خود را به دست متخصصان در زمینه طراحی ناخن می سپارند. خلاقیت و شناخت و توانایی در ترکیب رنگها اصل مهم در طراحی ناخن است. در این مطلب شما را با نوعی طراحی "پازلی" ناخن آشنا میکنیم و با آموزش تصویری آن در خدمت همراهان همیشگی پرداد هستیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۲

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس های احساسی, پیامک پاییزی


زندگی چیدن سیبی است که باید چید و رفت
زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت . . .

 

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس های احساسی

 

بیا ای همنشین سرد پاییز
به آواهای شب هایم درآمیز
بیا ای رنگ مهتاب بلورین
تو شعری تازه در من برانگیز . . .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۱۸

کاربردهای جالب فویل , کاربردهای فویل در خانه داری


کاغذهای آلومینیومی‌ در آشپزخانه، کاربرد‌های فراوانی دارند. خیلی‌ها فکر می‌کنند که هر بار باید ورقه‌های تمیز و تانخورده آلومینیوم را فقط برای پوشاندن مواد غذایی به کار ببرند اما این گونه نیست زیرا کاغذهای آلومینیومی‌ بسادگی در آشپزخانه شما بازیافت می‌شوند. فقط باید دقت کنید و آن‌ها را بعد از مصرف دور نیندازید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۱۴

توبه کردن,توبه در ماه  ذی القعده,فضیلت توبه ماه  ذی القعده


نماز توبه یکشنبه های ماه ذی القعده از کتاب شریف المراقبات
براى بدست آوردن طاعت خدا در این ماه (ذی القعده) قبل از هر چیزى از تمام مسائلى که قبلا گرفتار آن بودى توبه کن ؛ توبه اى صادقانه.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۱۳

سریال ترکی دیلا خانم,داستان سریال ترکی دیلا خانم,بازیگران سریال دیلا خانم

سریال ترکیه ای دیلا خانم (Dila Hanim) برگرفته شده از یک رمان قدیمی به نام دیلا خانم است که در دهه ۷۰ میلادی یک بار به صورت فیلم یک قسمتی با نقش آفرینی kader inanir , Türkan Şoray ساخته شد اما اینبار رمان دیلا خانم را به صورت سریالی جذاب و دیدنی بازنویسی و تهیه کرده اند که با استقبال بی نظیر بینندگان شبکه Star TV ترکیه مواجه شده است .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۱۲

مانع برای موفقیت,انسانهای موفق


اگر قرار باشد جمله‌ای را انتخاب کنم تا با آن تمامی ‌پند و اندرزم را بیان کرده باشم، فقط خواهم گفت: هرگز نگــذار افکار بد به ذهنت راه یا‌بد!
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که این خود ما هستیم که از طریق بسیاری از اعمالی که انجام می دهیم یا اندیشه هایی که می کنیم و حرف هایی که بر زبان می آوریم ، مجازاتها و تنبیهات خود را تعیین و مشخص می کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۰۸

ساعت دیواری از آن دست وسایلی است که در هر خانه‌ای حداقل یکی از آن را می‌توان پیدا کرد. به طور حتم ظاهر زیبا و خاص این لوازم خانگی، می‌تواند تاثیر زیادی در ظاهر خانه شما نیز داشته باشد. در اینجا ۱۰ ساعت دیواری خاص و منحصر به فرد را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا ببینید کدامیک به دکوراسیون منزل شما بیشتر می‌آید تا به دنبال خریدش باشید!

Goldfish-Wall-Clock

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۰

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام ویتامین 3


دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی مهدی مقدم به نام ویتامین ۳ با بالا ترین کیفیت
ترانه : یاحا کاشانی , آهنگ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : سعید سام

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۱

کنترل خودرو با ساعت هوشمند,ساعت هوشمند نیسان,نیسان نیسمو

در راستای گسترش توجه به فناوریهای پوشیدنی شرکت خودروسازی نیسان یک ساعت هوشمند که عملکرد یک خودرو و راننده آن را مونیتور می کند برای رانندگان خودروهای این شرکت رونمایی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۵

تلویزیون S9C,ویژگیهای تلویزیون S9C سامسونگ
شرکت سامسونگ یک تلویزیون منحنی عرضه کرده است که امکان دیدن دو برنامه  مختلف را به طور همزمان فراهم می کند.این تلویزیون OLED پنجاه و پنج اینچی در واقع نوعی سینمای خانگی محسوب می شود و می تواند دعوا بر سر کنترل از راه دور تلویزیون را در منازل پایان دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۴

برترین عکس نجومی 2013,برترین عکس نجومی 2013 به انتخاب رصدخانه گرینویچ


رقابت برترین عکاس نجومی سال روز گذشته با معرفی برندگان از سوی رصدخانه سلطنتی گرینویچ در لندن

 

خاتمه یافت و مارک گی با این تصویر از کهکشان راه‌شیری مقام اول را تصاحب کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۲

مطالعه,بهترین روش  مطالعه,روشهای بهتر  مطالعه


 انسان موجودی کمال گرا است و با سکون و سکوت سازگاری ندارد. او همیشه به دنبال راهی است که یک گام به جلو بردارد و گره ای از مشکلات خود بگشاید؛ بنابراین برای پیشرفت در عرصه های زندگی، احتیاج به شناخت نسبتا کاملی از خودو جامعه دارد و باید با گذشته و آینده ارتباط برقرار کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۸

افراد جذاب‌,اختلالات شخصیت


هر چیزی را که بتوانید به شانس و اقبال حواله کنید یا فکر کنید با صبوری آن را تحمل خواهید کرد، این یکی را نمی توانید. زندگی با فردی که بیمار نیست اما عادی هم به نظر نمی رسد بسیار دشوار و دردسرساز است و بدتر از همه آنکه کمتر کسی می تواند باور کند زندگی شما این همه دردسر پنهان داشته باشد. بنابراین بهتر است چشمان تان را باز کنید تا در چاله افراد مبتلا به اختلال شخصیت نیفتید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۶

شاباش,آیا شاباش حرام است


پولی که به عنوان شاباش دریافت می‌شود، دو صورت دارد: 1. اگر در ازای رقص باشد دریافت آن حرام است و در صورتی‌که صاحبان آن را می‌شناسند باید به آنها برگردانند. اما اگر از پیدا کردن صاحبان آنها مأیوس هستند از طرف صاحبش به فقیر صدقه بدهند و برای این کار از حاکم شرع (مرجع تقلید) اجازه بگیرند. 2. اگر به عنوان هدیه به عروس و داماد یا دیگر افراد باشد، در این صورت دریافت آن حرام نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۵

در تصویر زیر دقت کنید کدام ابزار را در ترازوی پایینی اضافه کنیم تا تعادل برقرار شود؟

 

تست هوش,معما,تست هوش ریاضی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۳

شمعی برای دفع حشرات,نحوه ساخت شمع برای دفع حشرات


این شمع معطر را از عطر روغن‌های تقطیر شده از رایحه علف‌های روئیده در چین و مالزی و سریلانکا می‌سازند.

عطر سنبل هندی را در صابون‌ها و گندزوداها و حشره‌کش‌ها استفاده می‌کنند، این شمع‌ها برای دفع حشرات بسیار مناسب می‌باشند. این شمع‌ها برای دفع حشرات بسیار مناسب می‌باشند...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۱

پزشکان می گویند محو شدن کامل ماه گرفتگی های او تا 16 سالگی با درمان لیزری امکان پذیر است. او در حال حاضر هر چند ماه یک بار درد لیزر را تحمل می کند.

 ماتیلدا کالاگان که با سندروم استرج وبر به دنیا آمده باید تا 16 سالگی دائماً پوست صورتش لیزر شود تا ماه گرفتگی هایش کاملاً محو شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۴

چگونگی شکل گیری قاره ها, شکل گیری قاره ها

دانشمندان به اطلاعات جدیدی درباره چگونگی شکل گیری قاره های اولیه بر روی زمین دست یافته اند.

 پژوهش های زمین شناسان دانشگاه کالگری به شواهد قدرتمندی از چگونگی شکل گیری قاره ها در بالای تنوره گوشته (جبه)  داغ زمین - شبیه محیطی که در حال حاضر در زیر جزایر هاوایی وجود دارد- دست یافتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۰

ستاره خورشید , کشف دوقلوی ستاره خورشید


اخترشناسان به تازگی موفق به کشف دوقلوی ستاره خورشید شدند که سنی بسیار بیشتر از خورشید دارد و امیدوار به کسب نتایج جالب در خصوص طول عمر وترکیبات داخلی خورشیدها هستند.

 براساس جدیدترین پژوهش‌های اخترشناسان این کشف می‌تواند به جهت بررسی وضعیت خورشید و انرژی آن در سال‌های آینده اطلاعات مفیدی را در اختیار دانشمندان بگذارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۹

لیگ برتر,سپاهان اصفهان,پرسپولیس تهران,نتایج لیگ برتر


شکست پرسپولیس ۱۰ نفره مقابل سپاهان/ سرخپوشان چهارم شدند

تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس ۱۰ نفره به پیروزی رسیدند تا به رده سوم صعود کنند و سرخپوشان تهرانی در جدول لیگ چهارم شوند.ان سوریه مطرح کرده بود، استقبال کرد.

 در ادامه هفته دهم لیگ برتر سپاهان از ساعت 20 به مصاف تیم پرسپولیس رفت که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۶
افراد کم‌خون بخوانند

یک متخصص تغذیه گفت: افراد کم‌خون سیستم ایمنی ضعیفی دارند و به همین دلیل بیشتر در معرض سرماخوردگی قرار دارند.سید ضیاءالدین مظهری اظهار داشت: در فصل پاییز و زمستان مرکبات به وفور یافت می‌شود؛ مرکبات سرشار از ویتامین C است و این ویتامین یکی از آنتی اکسیدان‌های قوی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۳

لوازم آرایشى,دستگاه فرکننده مژه,فرمژه,ریمل زدن


در انیمیشن‌های کارتونی وقتی می‌خواهند شخصیت خانم قصه را  زیبا نشان دهند برایش مژه‌هایی بلند و پر می‌گذارند؛ دردنیای واقعی هم بسیاری از خانم‌ها زیبایی و رنگ مژه‌ها را اولین قدم در زیباتر شدن می‌دانند؛ اینکه بتوانند با ریملی مناسب به مژه‌های‌شان حالتی مناسب و پرپشت بدهند برای‌شان اهمیتی زیاد دارد؛ اما چرا وقتی به مژه‌های بعضی از خانم‌ها نگاه می‌کنیم،  به هم چسبیده و مصنوعی جلوه می‌کند ولی بعضی‌ها برعکس زیبایی مژه‌های‌شان به چشم می‌آید در حالی که هر دو گروه از ریمل استفاده کرده و قصدی جز زیباتر شدن نداشته‌اند. این وسط تفاوت اول آنها در انتخاب نوع ریمل است؛ تفاوت دوم در استفاده صحیح از ریمل است و تفاوت بعدی در راه‌های مراقبت از مژه‌های‌شان است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۲

بحث ازدواج, تاریخ ازدواج


مردی که به او دلبسته اید، حرفی از ازدواج نمی زند و با بهانه های مختلف خواستگاری را عقب می اندازد؟ باید با او چطور رفتار کرد؟ گاهی دچار تعارض می شوید که آیا به رابطه عاطفی که مدت زیادی درگیرش هستید بدون آنکه صحبتی از ازدواج در میان بوده یا اقدامی جدی از سوی نامزدتان صورت گرفته باشد، ادامه دهید یا خیر؟

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۱

خود زشت پنداری,بیماری شایع خانم ها


به یقین در اطراف خود فرد یا افرادی را دیده‌اید که چندین عمل زیبایی یا پوستی انجام داده‌اند یا یک عمل را چندین بار تکرار کرده‌اند یا دائم درمورد اندام‌های بدن خود نگران هستند و از شما سؤال می‌کنند! شاید شما با خودتان گفته‌اید «ای بابا! این چه کاریه و گاهی حتی به روی این افراد هم آورده‌اید که راستی این قسمت صورتت اشکالی نداره‌ها؟!»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۸

تکنولوژی جهانی


این محققان ماه‌های زیادی را برای انجام محاسباتی به منظور کشف شیوه‌ شناسایی H3+ و رونمایی از نقش اساسی آن در ستاره شناسی و طیف‌سنجی صرف کرده و نتایج خود را در مجله Physical Review Letters منتشر کرده‌اند.

به گفته محققان، بیشتر جهان از انواع مختلف هیدروژن ساخته شده که شکل H3+ در فضای میان‌ستاره‌ای بسیار شایع‌تر است که یکی از مهمترین مولکولهای موجود محسوب می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۷

آثار دنیوی و بهداشتی وضوء


1- سبب طول عمر:رسول خدا صلی الله علیه واله وسلم فرمود:«یا انس اکثر من الطّهور یزید الله فی عمرک، و ان استطعت ان تکون بالّبل و النّهار علی طهارة فافعل، فانک تکون اذامت علی طهارة شهیداً.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۲