بیتل

مشخصات بلاگ
بیتل

۲۰۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

فکر کنید چطور این عروسکها داخل بادکنک گذاشته می شود؟
طریقه گذاشتن اشیا مختلف در بادکنک

نحوه قرار دادن هدیه درون بادکنک, تزیین هدایای تولد
خوب برای این کار به دو نفر نیاز هست. در این کار  باید از اشیاء تیز و برنده اجتناب نمود.  همانطور که میدانید بادکنک کش می آید و این کش آمدن اندازه ای دارد. خوب این مقدار برای گذاشتن عروسک و چیزهای دیگر کافی هست. ابتدا به دوستتان بگویید تا دو  دست خود را در بادکنک باد نشده بگذارد طوری که دستش به ته بادکنک بچسبد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۰۷

شاهزاده مصطفی,عکسهای شاهزاده مصطفی
محمد گونسور (تلفظ ترکی استانبولی: [mehˈmet ɟynˈsyɾ]) (زاده ی ۸ می ۱۹۷۵,استانبول, ترکیه) یک بازیگر ترک است.
زندگینامه شاهزاده مصطفی
قبل از اینکه وارد عرصه ی بازیگری شود ابتدا یک مهماندار و سپس یک مدل بود.او در ابتدا کار خود را با بازی در فیلم های ترکی ٫ ایتالیایی و آمریکایی شروع کرد.از بهترین کارهای او میتوان به Anlat İstanbul , و همام اشاره کرد. او در سال ۱۹۸۸ برنده ی جازیزه ی امیدبخش ترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره ی بین المللی فیلم آنکارا به خاطر بازی در فیلم همام شد.او همچنین برنده ی تنها جایزه ی ویژه ی هیات داوران جشنواره ی بین الممللی فیلم پرتقال طلایی آنکارا به خاطر ایفای نقش در فیلم O Şimdi Asker شد.
زندگی شخصی شاهزاده مصطفی
محمد گونسور با یک کارگردان فیلم های مستند به نام کاترینا مونگیو ازدواج کرده است.آن ها دو فرزند با نام های علی و مایا دارند.

شاهزاده مصطفی,عکسهای شاهزاده مصطفی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۴۳

SDC11046.JPG

نخستین موزه - نمایشگاه دائمی فضایی کشور با تلاش سیروس برزو، روزنامه نگار علمی و پیشگام ترویج دانش فضایی در کشور، عصر چهارشنبه در محل فرهنگسرای اشراق تهران آغاز به کار کرد. سیروس برزو که از پیشگامان ترویج فضانوردی ایران است مجموعه ای از هدایای فضانوردان و کلکسیونی از یادگاری های فضایی را که از 13سالگی جمع آوری کرده، در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۳۷

1-251.JPG

در خبری خوش برای دانش‌آموزانی که از درس ریاضی فراری هستند، دانشمندان دانشگاه آکسفورد مدعی شده‌اند که با شوک وارد کردن به مغز با لیزر می‌توان توانایی دانش‌آموزان در یادگیری این درس را تا سه برابر افزایش داد. به گفته این دانشمندان، شرکت‌کنندگان پس از این فرآیند تا پنج برابر در محاسبه و یادگیری سریعتر عمل کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۳۲

یک منظره نایاب از عبور برق آسمان از خلال رنگین‌کمان دوگانه (double rainbow) در آسمان پارک ملی بادلندز واقع در داکوتای جنوبی، شکار شد. این رنگین‌کمان نزدیک پایان توفان رعد و برق پدیدار شد.

رنگین‌کمان‌ها زمانی ظاهر می‌شوند که نور آفتاب از خلال قطرات باران عبور می‌کند و بخشی از آن، بیش از دیگر قسمت‌ها خمیده یا شکسته می‌شود.
رنگ‌ قرمز کمتر و رنگ ارغوانی بیشتر از دیگر رنگ‌ها انحنا می‌یابد. رنگ قرمز در بخش بیرونی رنگین‌کمان، سپس نارنجی، زرد، سبز، آبی و در نهایت، بنفش در داخلی‌ترین قسمت شکل می‌گیرد.


گاهی اوقات کمان دوم نیز تشکیل می‌شود و یک رنگین‌کمان دوگانه خلق می‌شود. کمان دوم با رنگ‌های معکوس تشکیل می‌شود، یعنی قرمز در بخش درونی و بنفش در بخش بیرونی است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۲۲

15-474.jpg

سه فضانورد حاضر در ایستگاه فضایی بین‌المللی روز گذشته یک فیلم جدید از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان را پیش از اکران در سینماهای آمریکا در فضا دریافت و مشاهده کردند. فیلم «پیشتازان فضا به سوی تاریکی» جدیدترین فیلم یکی از طولانی‌ترین مجموعه‌ داستانهای علمی تخیلی قرار بود روز گذشته در آمریکا اکران شود، اما ناسا این فیلم را پیش از تاریخ رسمی انتشار آن به ایستگاه فضایی ارسال کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۱۴

پشت کادوی هر مرد به یک زن چه رازی پنهان است؟!
هدیه گرفتن را دوست دارید؟ خب، این بخشی از طبیعت خانم‌هاست. تحقیقات علمی نشان داده که خانم‌ها بیشتر از آقایان از هدیه گرفتن خوشحال می‌شوند و اگر هدیه یکسانی به هر دو جنس داده شود، زنان از دریافت آن بیشتر خوشحال می‌شوند. شاید به همین دلیل است که خانم‌ها بیشتر از آقایان هدیه می‌گیرند اما معمولا یک سؤال در ذهن بسیاری از دختران و زنان وجود دارد و آن هم این است که پشت‌سر این هدیه که  همکار، نامزد،‌خواستگار یا همسرشان به آنها داده است چه رمز و رازی وجود دارد. این مطلب را بخوانید تا بتوانید از هر هدیه‌ای که می‌گیرید رمزگشایی کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۰۹

5 راه برای خنک‌ نگه‌ داشتن لپ‌ تاپ

برخی به علت بی‌تجربه‌گی با علائم هشدار و خطرات پیش‌رو در اثر ایجاد گرما در لپ‌تاپ آشنا نیستند. راه ساده و کم خرج و معقول حفاظت و جلوگیری از آسیب‌های بعدی پایین نگه داشتن درجه گرمای لپ‌تاپ است. این کار کمک خواهد کرد که لپ‌تاپ خنک‌تر و با اطمینان بیشتر کار کند.
۱- تنظیم برق مصرفی از حداکثر استفاده به حالت تعادل: این تنظیم به سیستم می‌گوید که فقط از برقی که درخواست شده استفاده کند. اگر نیاز دارید که از لپ‌تاپ برای بازی‌ کردن و یا کارهای سخت‌تر استفاده کنید، ترجیحا از سرعت پردازش بالا استفاده کنید. به عبارت دیگر ضروری است که تنظیمات بر روی حداکثر کارایی صورت بگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری رویترز، کپسول سایوز ساعت ۸:۳۱ دقیقه صبح امروز به وقت محلی در ۱۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر ژزقازغان Zhezkazgan در مرکز قزاقستان به زمین نشست. 
اولین فضانورد کانادایی که فرماندهی ایستگاه بین المللی فضایی را برعهده داشت به همراه دو فضانورد دیگر توسط سایوز از ایستگاه بین المللی فضایی سالم به زمین بازگردانده شدند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۴۷

 آموزش ماساژ صورت

تاریخچه ماساژ

ماساژ قدیمی ترین شکل درمان جسم و روح است. یکی از نخستین مراجع مکتوب در رابطه با ماساژ را می توان در کتاب طبی سنتی چینی یافت که تاریخ آن به قبل از میلاد باز می گردد که در آن ماساژ ماهیچه ها و پوست از شایع ترین شیوه های درمان است. در سرتاسر جهان ماساژ برای افزایش تندرستی، رفع درد و رسیدن به آرامش استفاده می گردد که بطور گسترده ای میان مصریان باستان، یونانی ها و رومیان رواج داشته است. 

تاریخچه ماساژ درمانی به حدود 2700 سال قبل بر می گردد. در متن کتاب امپراتور زرد (کتاب مرجع طب داخلی چین ) برای درمان فلج و تب و لرز به ماساژ پوست و پا توصیه شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۳۷

 داستان هدیه فارغ التخصیلی

مرد جوانی، از دانشگاه فارغ التحصیل شد. ماه ها بود که ماشین اسپرت زیبایی، پشت شیشه‏ های یک نمایشگاه به سختی توجهش را جلب کرده بود و از ته دل آرزو می کرد که روزی صاحب آن ماشین شود. مرد جوان، از پدرش خواسته بود که برای هدیه فارغ التحصیلی، آن ماشین را برایش بخرد. او می دانست که پدر توانایی خرید آن را دارد. بالاخره روز فارغ التحصیلی فرا رسید و پدرش او را به اتاق مطالعه خصوصی اش فراخواند و به او گفت: من از داشتن پسر خوبی مثل تو بی نهایت مغرور و شاد هستم و تو را بیش از هر کس دیگری در دنیا دوست دارم. سپس یک جعبه به دست او داد. پسر، کنجکاو ولی نا امید، جعبه را گشود و در آن یک انجیل زیبا، که روی آن نام او طلاکوب شده بود، یافت. با عصبانیت فریادی بر سر پدر کشید و گفت: با تمام مال و دارایی که داری، یک انجیل به من می دهی؟ کتاب مقدس را روی میز گذاشت و پدر را ترک کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۳۲

شطرنج,آموزش

شطرنج می‌تواند کوچولوی شما را مسئولیت‌پذیر و باهوش کند
از پازل‌های چند تکه گرفته تا بازی‌های رنگارنگ، همه و همه را به خانه می‌برید تا از کوچولوی بازیگوش‌تان یک نابغه بسازید. درست است که بسیاری از این بازی‌ها، نقش زیادی در بالا بردن هوش فرزند شما ندارند، اما هر کدام از آنها، می‌توانند مهارتی را در او تقویت کنند و او را به بزرگسالی توانمند در آینده تبدیل کنند. شطرنج یکی از همین بازی‌هاست. مهارتی که عده‌ای از محققان می‌گویند هوش کودکان را بیشتر می‌کند و عده‌ای هم معتقدند حتی اگر روی میزان هوش تاثیری نداشته باشد، می‌تواند بسیاری از توانایی‌ها را در فرزند شما تقویت کند. اگر می‌خواهید با تاثیرات این ورزش در کودکان آشنا شوید و در مورد راه‌های آموزش این بازی بیشتر بدانید، به ادامه مطلب بروید . . . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۲۴

 رنگ رخسار خبر می‌دهد از سر درون

در بحث روانشناسی مبحثی به نام «روانشناسی رنگ» وجود دارد که شدیدا در روحیه انسان تاثیرگذار است. به‌عنوان مثال رنگ قهوه‌ای یک رنگ مرده و بی‌جان بوده که در تضاد با رنگ قرمز است، یا رنگ آبی آرام‌بخش است. به خاطر همین است که می‌گویم دریا آرام‌بخش است. رنگ مشکی را من به عنوان رنگ عزا قبول ندارم، به نظر من رنگ مشکی هیبت و زیبایی خاص خودش را دارد. رنگ سفید واقعا به نظرم صلح می‌آورد و ناخودآگاه آرامش را به شما هدیه می‌دهد. به همین دلایل می‌شود از روی رنگ لباس افراد به ویژگی‌های اخلاقی‌شان پی برد. طبیعتا کسی که از رنگ‌های شاد استفاده می‌کند آدم فعال و شادی است و روحیات درونی‌اش زنده است و بالطبع هر که از رنگ‌های سرد و بی‌روح استفاده کند آدم شاد و سرحالی نیست.


شخصیت شناسی,شخصیت شناسی مردان,خصوصیات مردان

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۰۶

عطر زدن هم فوت و فنی دارد، آن را با ما یاد بگیرید
بعضی افراد دوست دارند عطر بزنند اما بعد از استفاده از آن، احساس رضایت نمی کنند. این موضوع دلایل مختلفی دارد زیرا عطرزدن هم فوت و فن های خاص خود را دارد و اگر از بوی عطری که دیگران می زنند خوشتان می آید، اما وقتی خودتان عطر می زنید راضی نیستید، شاید نکته های مهم در مورد استفاده از عطر را نمی دانید....
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۵۵

کیکاووس یاکیده, بیوگرافی کیکاووس یاکیده

کیکاووس یاکیده (زاده بهمن ۱۳۴۷ در تهران) دوبلور و شاعر ایرانی است.یاکیده اخیرا کتابی با نام بانو و آخرین کولی سایه فروش از طریق انتشارات کاروان، منتشر کرده که رویکردی متفاوت به شعر سپید است و به نوعی هایکو وارهایی بسیار ملموس
بازیگری
او در نقش احمد دوست محمد رضا گلزار در فیلم آتش بس و در فیلم زن زیادی اثر تهمینه میلانی و همچنین در نقش جمشید کاظمی در سریال هوش سیاه و هم چنین درنقش دکتر بهداد در فیلم شهر دقیانوس به بازیگری پرداخته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۵۲

چند مدل زیبا برای انواع ساندویچ

این مدل ها برای انواع ساندویچ در نظر گرفته شده است ، شاید با به کارگیری

این طرح ها کودک بد غذا شما را ترغیب به خوردن کند

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب . . . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۳۸

مالکی

 فداحسین مالکی در خصوص سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که از قبل اعلام کرده بودیم گزینه‌های مختلفی را در نظر داشتیم و مسئولیت مذاکره با آنها را به رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دادیم. خوشبختانه مذاکرات خوبی نیز با گزینه‌های مدنظر شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۱۶

کشف یک قاره جدید !

محققان ژاپنی و برزیلی قاره گمشده را در اعماق اقیانوس اطلس و نزدیکی ساحل برزیل کشف کردند. 
این محققان می گویند تکه ای از یک قاره را پیدا کرده اند که پیش از جدا شدن قاره های آمریکا، آفریقا، اروپا و دیگر قاره ها از هم وجود داشت. 
این گروه کار تحقیقاتی خود را از شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی و با هدف بررسی حیات زیر آبی در اقیانوس اطلس شروع کردند ولی با بالا آمدن بخش هایی از تکه هایی از بخشی موسوم به  ریو گراند ِاِلِویشن (Rio Grande Elevation )که در هزار و پانصد کیلومتری ریودوژانیرو قرار داشت و حدود پنج هزار متر از سطح دیگر بخش های اقیانوس بالاتر بود، دانشمندان شگفت زده شدند زیرا قطعات سنگی از کف اقیانوس بیرون آورده شد که نمونه های آن را می توان فقط در سطح خشکی ها دید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۱۱

لپ تاپی با قابلیت شگفت‌انگیز (عکس)

 در کنار تمامی ویژگی‌های انعطاف‌پذیر این لپ‌تاپ، R۷ از نمایشگری ۱۵.۶ اینچی و لمسی،‌هارد‌درایو ۵۰۰ گیگابایتی، ۲۴ گیگابایت SSD،‌ پردازشگر Core i۵ و ۶ گیگابایت رم برخوردار است. قیمت پایه این محصول جدید هزار دلار اعلام شده و از ۱۷ می عرضه آن آغاز خواهد شد.
 شرکت ایسر در نیویورک لپ‌تاپی جدید را معرفی کرده‌ که به سیستم لولای جدیدی به نام اِزِل مجهز است و می‌تواند نمایشگر را برای دسترسی راحت‌تر کاربر حرکت دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۰۹

کیک میوه ای سریع و راحت


مواد لازم:

تخم مرغ : سه عدد

آرد سفید : دو لیوان

روغن مایع : نصف لیوان

آب میوه : یک سوم لیوان

شیر : دو سوم لیوان

شکر : یک لیوان سر پر

هل و وانیل : نصف قاشق چایخوری از هر کدام

بیکینگ پودر : یک پنجم قاشق مربا خوری

جوهر جوش : یک چهارم قاشق چایخوری

در صورت تمایل سیب یا موز یا گردوی خورد شده به میزان لازم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۰۲

سیگار

ورزش نقش مهمی در ترک سیگار ایفا می کند.
تحقیقات نشان می دهند افراد سیگاری که به طور منظم و مداوم ورزش می کنند، در ترک سیگار موفق ترند. این بررسی ها حاکی از این بود که احتمال ترک سیگار در سیگاری هایی که ورزش می کنند، نسبت به آنهایی که ورزش نمی کنند 2 برابر است. 
متخصصان معتقدند که ترک سیگار موجب افزایش سطح استرس می شود و از آنجایی که ورزش نقش مهمی در کاهش استرس دارد، می تواند یک عامل کمکی موثر برای افرادی باشد که در حال ترک سیگار هستند. 
ورزش های مناسب برای این افراد عبارتند از: دو، دوچرخه سواری، شنا، تنیس و حتی پیاده روی. به این افراد توصیه می شود حداقل 20 تا 30 دقیقه ورزش، 3 تا 5 بار در هفته داشته باشند.
افراد سیگاری که به عوارض تنفسی یا قلبی- عروقی مبتلا هستند، لازم است قبل از شروع برنامه ورزشی حتما با پزشک مشورت کنند.

منبع : سیمرغ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۵۲

سیر

سیر دارای خواص درمانی بسیار به ویژه برای حفظ سلامت قلب و عروق می باشد، اما به دلیل بوی نامطبوعی که در بازدم ایجاد می کند، اغلب افراد از مصرف آن صرف نظر کرده و یا بسیار محدود در رژیم غذایی خود از آن استفاده می کنند.

بر اساس مطالعه ای که در دانشگاه اوهایو انجام شد، مشخص گردید که نوشیدن یک لیوان شیر پس از مصرف سیر می تواند در کاهش بوی نامطبوع آن نقش موثری داشته باشد.

محققان این دانشگاه با بررسی سیر خام و پخته دریافتند که شیر می تواند به میزان قابل ملاحظه ای سطح سولفور را در خون کاهش دهد. سولفور ترکیبی است که موجب بوی نامطبوع سیر در بازدم می شود. 

همچنین مشخص شد که چربی شیر در این زمینه نقش اساسی دارد، بنابراین شیر پرچرب در مقایسه با شیر کم چرب نتیجه بهتری در از بین بردن بوی بد سیر خواهد داشت.

مواد غذایی دیگری نیز برای از بین بردن بوی سیر پیشنهاد شده اند، از جمله محققان در بررسی های خود به این نتیجه رسیده ‌اند که می ‌توان با مصرف عسل، جعفری و کاهو پس از خوردن سیر تا حد زیادی بوی نامطبوع آن را در بازدم کاهش داد. 

منبع : سیمرغ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۴۹

مد به شما کمک می کند چگونه لباس بپوشید، البته با توجه به فرم بدنتان .اگر شما شکل بدنتان را بشناسید- و هر زنی باید این را بداند - با رعایت نکات زیر قادرید لباس مناسب و شایسته خود را پیدا کنید.


مشخص کردن فرم اندامتان :
مد با توجه به شکل بدن و نسبت های آن به شما کمکمی کند تا لباس های مناسب برای اندامتان را بپوشید و زیباتر به نظر برسید .
منظور از فرم اندام ، قد و وزن شما نیست بلکه آن چیزی که اهمیت دارد نوع شکل بدنتان میباشد . یک دختر بلند و باریک میتواند وزن یکسانی با دختری که بدنش انحنای زیادی دارد، داشته باشد .
حتی یک زن چاق می تواند شکل بدن یکسانی با دوست لاغرتر خود داشته باشد( در اینجا شکل بدن مطرح میباشد نه قد و وزن )
هرکدام از ما بسیار منحصربه فرد هستیم و همین طور انداممان . بااین وجود شکل اندام ما به طور کلی به 5 دسته تقسیم بندی شده است :
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۴۴

پس از کش و قوص های فراوان ، اپلیکیشن ” Piano Passcode” در فروشگاه معتبر ” Cydia Store” در دسترس قرار گرفت.البته پیش از هرچیز باید بگویم که این اپلیکیشن از ترفند های جیلبریک آیفون می باشد.

(اگر اطلاعی از جیلبریک ندارید انتهای مقاله را بخوانید ، در انتها کمی در رابطه با جیلبریک توضیح داده ام ، به پاورقی رجوع کنید)

با نصب این اپلیکیشن بر روی آیفون ؛ سیستم پیش فرض قفل آیفون شما جای خود را به این سیستم می دهد.در این سیستم ، صفحه نمایش رفع قفل آیفون شما همانند یک پیانو می شود که هفت عدد کلید پیانو دارد.جالب است بدانید که هر کدام از این کلید های پیانو ، صدایی مشخص و متمایز دارد.سعی شده است تا این پیانوی مجازی بسیار شبیه به یک پیانو واقعی شود.در نگاه اول شاید به نظر برسد که با هفت کلید پیانو کار کردن ، کافی نیست و ناقص است ؛ اما اگر چند بار تمرین کنید و بدرستی بتوانید با این پیانو سروکله بزنید ، جایگزین جالب و ایمنی را برای محافظت از قفل آیفون خود یافته اید.حال نگاهی عمیق تر به روش کار با این اپلیکشین و پیکربندی آن داریم.

نصب اپلیکیشن روی آیفون, رفع قفل آیفون

بگذارید از لحظه نصب و اجرای اپلیکیشن ” Piano Passcode” جلو رویم.این اپلیکیشن به صورت پیش فرض و از قبل تعریف شده ، با رمزی هفت رقمی با شماره های ۱۲۳۴۵۶۷ پیکربندی شده است.هر کدام از این اعداد ؛ نماینده یکی از این هفت کلید پیانوی طراحی شده است.بنابراین شما برای اینکه بخواهید قفل آیفون خود را باز کنید و وارد منوها شوید ، باید از سمت چپ ، نخستین کلید پیانو را تا آخرین کلید پیانو که در سمت راست صفحه نمایش موجود است لمس کنید.حال مشاهده می کنید که به سادگی قفل گوشی شما باز می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۳۹

برنامه تبلت اندروید, تاچ پد چیست

تصویر اینکه بتوانید از گوشی یا تبلت اندرویدی خود به جای موس و کیبرد استفاده کنید واقعا لذت بخش است . می توانید رو مبل لم داده و خیلی راحت با کامپیوتر خود ارتباط برقرار کنید . برنامه مختلفی برای این کار وجود دارند . اکثر این برنامه ها تنها و تنها قابلیت استفاده از موس و کیبرد را در اختیار شما قرار می دهند ، اما اپلیکیشن دیگری وجود دارد که قابلیت هایی فراتر از موس و کیبرد را در اختیار شما قرار خواهد داد .

اپلیکیشن Monect می تواند قابلیت های نظیر موس ، کیبرد ، جوی استیک ، گیم پد ، مدیا کنترلر و … را در اختیار شما قرار خواهد داد . این برنامه از دو قسمت تشکیل شده است . اپلیکیشنی که روی دستگاه اندرویدی شما نصب می شود و برنامه ای که باید روی سیستم عامل ویندوز نصب شود .

توجه داشته باشید که ممکن است آنتی ویروس داخلی مرورگر شما و یا آنتی ویروس اصلی تان فایل نصاب مخصوص ویندوز را به عنوان بدافزار شناسایی کند . اما این مورد بیشتر به خاطر حساسیت بیش از حد روتین های ضد بدافزار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۲۸

خوراکی


میوه‌ها 

در قرآن چهارده بار کلمه "میوه" ذکر شده است . به جز این اسم عام برخی از میوه‌ها به طور خاص در  آیات مختلفی آورده شده است. میوه‌هایی که قرآن آن‌ها را ذکر کرده است به ترتیب اهمیتی که از محتوای مطالب فهمیده می‌شود، عبارت است از زیتون، انجیر، انگور، رطب تازه، انار، موز، کدو و خیار چنبر.

 

انجیر و زیتون

خداوند در بین انواع خوراکی‌ها به دو چیز و خوردنی قسم یاد می‌کند. آن دو انجیر و زیتون هستند که می‌تواند به اهمیت فوق‌العاده آن‌ها در سلامت انسان و حتی بهداشت روانی او اشاره داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۲۲

کاربردهای آبلیمو , تمیز کردن آشپزخانه
از قدیم که شوینده‌های شیمیایی برای تمیز کردن سطوح مختلف وجود نداشت، از مواد طبیعی مانند آبلیمو برای نظافت نیز استفاده می‌شد. برای آشنایی با کاربردهای آبلیمو در این زمینه، این مطلب را بخوانید.

از آبلیمو به روشها و برای موارد ذیل می‌توان بهره برد :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۰۶

آموزش خدا و اعتقادات دینی برای کودک

دغدغه بسیاری از والدین این است که آیا می‌توانند با فرزندانشان درباره موضوع پیچیده ای چون خدا صحبت کنند؟ آیا بچه‌ها را می‌توان با مفاهیمی چون خدا، پیامبر، جهان آخرت، آفرینش و هستی، تکلیف، عبادت و مانند آن آشنا کرد و درباره آنها بحث کرد؟

حرف زدن درباره خدا از این جهت حائز اهمیت است که می‌تواند بهترین راه برآوردن مهم‌ترین نیازهای کودکان باشد، زیرا کودکان بیش از بزرگ‌سالان خود و اطرافیانشان را نیازمند به تکیه گاه قوی و مهربانی می‌بینند که قادر است همه آرزوهای آنها را برآورده سازد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۰۴

وزن کم کردن سریع,کاهش وزن, سبزی‌های کم‌کالری

حتما بارها و بارها شنیده‌‌اید که رژیم‌های پرطرفدار شاید برای کاهش وزن دائمی مناسب نباشند. برخی از رژیم‌ها ناگهان و یکباره طرفداران بسیار پیدا می‌کنند وبسیار محبوب می‌شوند اما واقعا برای همه افراد کارساز نیستند. این رژیم‌های پرطرفدار اغلب برای کاهش وزن در مدت کوتاه محبوب و معروف می‌شوند.

برخی از متخصصان بر این باورند، کاهش وزن سریع اصلا جالب نیست و باید کاهش وزن در مدت طولانی انجام شود اما امروزه تحقیقات نشان داده، اگر به درستی برنامه کاهش وزن و رژیم آن اجرا شود، هیچ‌اشکالی به کاهش وزن نسبتاسریع وارد نیست! راز موفقیت رژیم‌های نسبتا سریع، داشتن انگیزه‌ای قوی و هدفی مشخص است.

در مدت‌زمانی کوتاه وزن کم کنید
کاهش وزن یک فرمول ریاضی ساده است: شما باید بیشتر از آنچه می‌خورید، کالری بسوزانید. به‌طور کلی متخصصان توصیه می‌کنند، اگر افراد روز به روز 500 کالری از میزان مواد‌غذایی مصرفی خود بکاهند و فعالیت‌های روزانه خود را افزایش دهند، گام بزرگ و مثبتی در جهت کاهش وزن برداشته‌اند. با دنبال‌کردن این نکته مهم در مدت یک هفته شما می‌توانید حدود یک کیلو وزن کم کنید.

اگر بخواهید سریع‌تر وزن کم کنید باید کمتر بخورید و بیشتر ورزش کنید نهایتا میزان کالری مصرفی‌تان را تا 1200 کالری برسانید و چند ساعت ورزش کنید (مراقب باشید! کم‌کردن ناگهانی میزان کالری مصرفی می‌تواند خطراتی را برای برخی افراد به‌دنبال داشته باشد) با این برنامه می‌توانید هفته اول حدود 1.5 تا 2.5 کیلوگرم وزن کم کنید. رژیم گیرنده‌هایی که به‌خوبی برنامه را دنبال می‌کنند، می‌توانند هفته‌ای 2 کیلوگرم بابت رژیم و یک کیلوگرم بابت ورزش‌های روزانه وزن کم کنند. فراموش نکنید که حذف کردن نمک و نشاسته نیز می‌تواند به میزان چشمگیری در این زمینه موثر باشد. با کاهش سدیم و نشاسته مصرفی، میزان مایعات موجود در بدن کاهش می‌یابد و از این طریق وزن بدن کمتر می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۵۹

قلم هوشمند,قلم LeapReader,کاربردهای قلم هوشمند
قلم LeapReader علاوه بر افزایش مهارت های شناخت و تلفظ کلمات، به کودکان در بهبود توانایی نوشتاری نیز کمک می کند.
این دستگاه کوچک ظاهری شبیه یک قلم داشته و بر روی بیش از 150 کتاب مخصوص قابل استفاده است که به ارتقاء سطح خواندن و نوشتن کودکان چهار تا هشت ساله کمک می کند.قلم هوشمند LeapReader دارای یک بلندگوی داخلی است که با کشیده شدن بر روی حروف و کلمات در کتاب های صوتی، نحوه تلفظ آنها را پخش می کند.
این قلم علاوه بر افزایش توانایی آوایی و شناخت کلمات، در بهبود مهارت های نوشتاری نیز موثر است؛ زمانیکه حرف یا کلمه ای بدرستی ادا می شود، قلم هوشمند با زدن نور فلش یا پخش آهنگ کودک را تشویق می کند.

قلم هوشمند,قلم LeapReader,کاربردهای قلم هوشمند

این قلم از حافظه کافی برای ذخیره سازی 40 کتاب صوتی یا 175 شعر و آهنگ آموزشی برخوردار است و از طریق پورت USB به رایانه متصل می شود.
در حال حاضر 150 موضوع آموزشی شامل کتاب، کتاب صوتی، فلش کارت، نقشه و آلبوم موسیقی وجود دارد که قابلیت استفاده از این قلم هوشمند را دارند.فروش این محصول از ماه ژوئن (خرداد ماه) با قیمت 50 دلار آغاز می شود.

منبع:isna.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۵۵